یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج‌شنبه در حالی برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار هفته تیم‌های دانشگاه آزاد و گاز تهران مقابل هم به میدان می‌روند. گاز تهران در صورت برتری در این دیدار می‌تواند نیم‌فصل اول را با قهرمانی به پایان ببرد.

نیلوفر رشیدی ملی‌پوش سابق گاز تهران درباره بازی روز پنج‌شنبه تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: هر دو تیم مهره‌های زیادی دارند، اما با توجه به بردی که ما مقابل ذوب‌آهن داشتیم با روحیه و انگیزه بالایی در دیدار با دانشگاه آزاد حاضر می‌شویم.

تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان

رشیدی افزود: ما به دنبال این هستیم تا با برتری مقابل دانشگاه آزاد نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان ببریم. اگر مانند بازی با ذوب‌آهن کار تیمی خوبی داشته باشیم می‌توانیم این بازی را ببریم، اگرچه با کسب یک امتیاز هم قهرمان نیم‌فصل خواهیم بود.

رشیدی کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنان هر دو تیم از هم شناخت دارند، تصریح کرد: سال‌ها در لیگ مقابل هم بازی کرده‌ایم و همدیگر را می‌شناسیم. هدف ما از همان شروع لیگ قهرمانی بوده و تلاش می‌کنیم در این بازی هم پیروز شویم در این صورت دور برگشت استرس زیادی نخواهیم داشت.

[caption id="attachment_53455" align="aligncenter" width="800"]نیلوفر رشیدی بازیکن تیم والیبال گاز بانوان تهران نیلوفر رشیدی بازیکن تیم والیبال گاز بانوان تهران[/caption]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از فارس [/tooltip][/su_animate]