به گزارش آریاورزش، مجید بذرافشان مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین اظهار داشت: روز گذشته، تیم متین صالحین ورامین برای انجام مسابقه با تیم جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال، عازم این شهر شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: به دلیل اینکه، امکانات لازم برای تهیه بلیط هواپیما برای بازیکنان متین، فراهم نشد، تیم با اتوبوس به شهرستان گنبد سفر کرد.

بذرافشان ادامه داد: دو روز زودتر از برگزاری مسابقه، تیم را عازم شهر گنبد کردیم تا بازیکنان متین صالحین در جریان دیدار با جواهری، خسته نبوده و بتوانند ریکاوری لازم را داشته باشند.

تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴

بذرافشان با اشاره به شکست متین صالحین مقابل شهرداری تبریز اضافه کرد: دیدار با شهرداری تبریز برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چرا که در صورت برتری نماینده والیبال ورامین، می توانستیم اختلاف خوبی با تیم های رقیب ایجاد کرده و جایگاه چهارم خود را تثبیت کنیم.

وی عنوان کرد: دیدار با شهرداری تبریز از لحاظ جدولی برای ما بسیار مهم بود اما متأسفانه امتیازات این مسابقه از دست رفت، اما تلاش داریم مقابل جواهری گنبد به پیروزی رسیده و جایگاه چهارم جدول رده بندی را حفظ کنیم.

بذرافشان بیان داشت: هم اکنون جدال برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول، بین تیم های متین صالحین، شهرداری تبریز و ثامن الحجج است و تمام تلاش خود را می کنیم تا جایگاه کنونی را حفظ کرده و در مرحله پلی آف، دو بار میزبان رقیب خود باشیم.

بذرافشان با اشاره به مصدومیت رحمان داودی و شریفات، گفت: به احتمال زیاد، رحمان داودی به دیدار با جواهری گنبد نمی رسد اما تلاش داریم شریفات را به مسابقه برسانیم.

[caption id="attachment_58484" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین[/caption]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از مهر [/tooltip][/su_animate]