به گزارش آریاورزش، سرمربی والیبال بانک سرمایه گفت: به رای کمیته انضباطی معترضم اما چاره‌ای نیست.
کارخانه گفت: نسبت به رای صادر شده کمیته انضباطی فدراسیون به شدت معترضم چون در حق تیم‌مان اجحاف شد؛ جریمه شدن بازیکنان اصلی تیم ضربه بزرگی به پیکره تیم بانک سرمایه وارد کرد چرا که  برای حضور در بازی فردا هیچ یک از بازیکنان اصلی و فیکس تیم را به علت رای کمیته انضباطی در اختیار ندارم.
[caption id="attachment_58301" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و ثامن الحجج در لیگ برتر۹۴ مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه[/caption]
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: امیدوارم حال که ما از رای کمیته انضباطی متضرر شده‌ایم، عدالت رعایت شده باشد و اگر با محرومیت تیم ما مشکلات والیبال درست می‌شود من هیچ گونه اعتراضی به رای صادر شده ندارم.
کارخانه گفت: برای والیبال  کشورم حرمت و ارزش خاصی قائلم به همین علت پیشرفت آن از بانک سرمایه و کارخانه برایم مهمتر است.
او با بیان اینکه هم اکنون نمی‌توانم برای بازی‌هایی که در پیش داریم به دلیل شرایط موجود زانوی غم به بغل بگیرم افزود: مربی سرد و گرم چشیده روزگار والیبالم، برای بازی‌های آینده به دیگر بازیکنان تیم اعتماد و اعتقاد دارم آن‌ها هم آماده‌اند.
تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴
کارخانه گفت: هر زمان که در طول مسابقات لیگ از بازیکنان ذخیره در ترکیب استفاده کردم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند به طور حتم در بازی های آینده هم می توانند به خوبی تاکتیک‌ها را به مرحله اجرا درآورند.
وی افزود: هنوز شانس صدرنشینی در جدول رده بندی داریم چون هدف بزرگی برای خود ترسیم کردیم این‌گونه اتفاقات مانعی در پیشبرد برنامه‌هایمان ایجاد نخواهد کرد.
تیم والیبال بانک سرمایه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور  فردا ۱۶ دی در خانه والیبال با تیم سایپا رقابت می کند.
[caption id="attachment_57352" align="aligncenter" width="800"]تیم بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]
[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از واحد خبر صداو سیما [/tooltip][/su_animate]