به گزارش آریاورزش، والیبالیست تیم بانک سرمایه با اشاره به اینکه محرومیت های سنگین می تواند به عملکرد هر دو تیم پیکان و بانک سرمایه ضربه بزند، گفت: با توجه به اینکه بازیکنان هر دو تیم نسبت به این موضوع آگاه شده اند امیدوارم در این باره تجدید نظر صورت گیرد.

فرهاد نظری افشار اظهار کرد: کمیته انضباطی شرایط خوبی را برای تیم های پیکان و بانک سرمایه ایجاد نکرده است. هر دو پاسور پیکان محروم شده اند و مشخص نیست این تیم باید با چه سیستمی کار کند و با چه پاسوری باید در میدان بازی کند. شرایط خود ما بدتر از پیکان است. چهار ملی پوش تیم ما سه و و برخی دو جلسه محروم شده اند. مبلغ مالی به کنار، محرومیت‌های بازیکنان این تیم با این شرایط ضربه بزرگی به ما می زند. این هفته با سایپا بازی داریم. واقعا امیدوارم بتوانیم از سد این تیم بگذریم.

[caption id="attachment_57305" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ فرهاد نظری افشار[/caption]

نظری افشار افزود: نباید حاشیه های این دیدار اینقدر بزرگ می‌شد. ورمیلیو از شروع این دیدار رفتار خوبی نشان نداد. من ورمیلیو را گرفته بودم و گرنه ممکن بود حاشیه ها بیشتر شود. من بعد از بازی برای دست دادن ابتدای صف بودم و فکر کردم همه چیز تمام شده است ولی خب مثل اینکه وسط صف دوباره ورمیلیو حرف هایی زده بود که بازیکنان سرمایه هم مجبور شدند جوابش را بدهند.

نظری افشار همچنین گفت: بالاخره اگر ما هم بخواهیم در کشور دیگری بازی کنیم باید به فرهنگ میزبان احترام بگذاریم. ورمیلیو مسائل اخلاقی را رعایت نکرد. سال گذشته من با او کنار هم بازی کرده بودیم. به سبب احترامی که بین ما وجود داشت من خودم او را کنار بردم اما خیلی به بازیکنان ما فشار آورد.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

والیبالیست تیم بانک سرمایه خاطرنشان کرد: بحث جریمه ها یک طرف و اینکه خود باشگاه بتواند بازیکنان را کنترل کند طرف دیگر است. بازیکنان باید خیلی خویشتن دار باشند. واقعیت این است پیکان چند مهره اش را نداشت و زورش به سرمایه نمی رسید. آنها قدری تحت فشار بازی کردند. شاید اعتراض ها می توانست شرایط بازی را تغییر دهد. ملی پوشان سرمایه بیشتر بودند و شرایط فنی مسابقه کار را به شدت برای آنان سخت می کرد.

نظری افشار در پایان گفت: امیدوارم یک تغییری در رای کمیته انضباطی صادر شود و تجدید نظر کنند. بازیکنان آگاه هستند که شرایط خوبی ایجاد نشده است. این هم مستلزم آن است که همه کمک کنیم. نباید در بازی های لیگ این بداخلاقی‌ها وجود داشته باشد. بازیکنان باید حرمتها را نگه دارند. امیدوارم این آخرین باری باشد که در این باره حرف می زنیم.

PEYKAN-SARMAYE-62

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از ایسنا [/tooltip][/su_animate]