دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با بیان اینکه تیمش بازی ساده‌ای مقابل نماینده زاهدان داشت، از احتمال اضافه شدن ابراهیم چابکیان به ترکیب جواهری خبر داد.

عظیم جزیده اظهار کرد: بازیکنان ما در دیدار مقابل گوهرکویر زاهدان، تمرکز خوبی داشتند و به راحتی مقابل این تیم بازی کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود: در این دیدار متین تکاور را در اختیار نداشتیم که نصرت کیانی به خوبی جای این بازیکن را پر کرد و رسول آقچه‌لی نیز در این دیدار به میدان رفت.

[caption id="attachment_55121" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه بانک سرمایه و جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال ۹۴  جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

جزیده در خصوص وضعیت مصدومیت وفا زیتونلی یادآور شد: فکر نمی کنم زیتونلی به رقابت‌های این فصل برسد و به احتمال زیاد فقط ابراهیم چابکیان را در پست سرعتی زن به خدمت می‌گیریم.

جزیده در خصوص دیدار بعدی تیم جواهری گنبد مقابل متین ورامین خاطرنشان کرد: در این دیدار با تمام قوا به میدان می‌رویم و از مردم خوب گنبد می‌خواهم از تیم شهرشان حمایت کنند تا به روند خوب‌مان در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

[caption id="attachment_55093" align="aligncenter" width="800"]SARMAYE-JAVAHERI-GONBAD-14 جزیده سرمربی تیم جواهری گنبد[/caption]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از مهر [/tooltip][/su_animate]