به گزارش آریاورزش،در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ در سالن مهران خراسان دو تیم ثامن الحجج و بانک سرمایه رأس ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان کارخانه به پایان رسید. [event_results 55526] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="56623,57258"]

آریاورزش : در آغاز این مسابقه‌ی زیبا و تماشایی که در حضور بیش از ۱۸۰۰ تماشاگر سالن مهران مشهد شروع شد یاران قوچان‌نژاد در تیم ثامن‌الحجج کار را بسیار طوفانی شروع کردند و در همان ابتدای کار ۱۵-۹ از میزبانشان پیش افتادند ، عملکرد خوب مشهدی‌ها در ادامه هم روال خود را طی کرد و ثامن‌الحجج ست اول را ۲۵-۱۷ از آن خود کرد.

بازی در ست دوم هم به مانند ست اول با عملکرد بهتر مشهدی‌ها شروع شد و یاران قوچان‌نژاد از همان ابتدا به حریف خود اجازه خودنمایی ندادند و ۱۴-۱۰ پیش افتادند.در اواخر ست هم درخشش امین علوی، کار کارخانه و یارانش را سخت‌تر کرد و ثامن در این ست هم ۲۵-۱۸ برنده شد.

با آغاز ست سوم شاگردان کارخانه که اصلا انتظار نداشتند ۲ ست قبل را آنگونه واگذار کنند به خود آمدند و موفق شدند با اجرای دستورات تاکتیکی و تکنیکی که کارخانه این ست سرنوشت ساز را ۱۹-۲۵ از آن خود کنند.

[caption id="attachment_57352" align="aligncenter" width="800"]تیم بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم بانک سرمایه لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

اما سناریوی این بازی در ست چهارم تازه جذاب شد و در حالی که ثامنی‌ها توانسته بودند با درخشش امیر حسینی و میلان راسیچ تا امتیاز ۲۳-۱۹ از حریف پیش باشند، مصطفی کارخانه محمد فلاح را به جای عادل غلامی به زمین فرستاد و این بازیکن جوان با سرویس‌های هدفمند و زهردار لحظه به لحظه دریافت مشهدی‌ها را بیشتر دچار مشکل کند ، از طرفی موتور محمد موسوی هم در این دقایق تازه روشن شد و ۲ تیم در امتیاز ۲۴-۲۴ به تساوی رسیدند.در ادامه دفاعی دیگر از موسوی و مباشری بانک سرمایه ۲۴-۲۵ پیش انداخت و در نهایت هم با اشتباه ادریس دانشفر بانک سرمایه این ست را در میان بهت و انبوه تماشاگران مشهدی که آماده رفتن به خانه‌هایشان بودند با حساب ۲۶-۲۸ از آن خود کرد.

ست پنجم و پایانی هم در حالی آغاز شد که شاگردان قوچان‌نژاد هنوز در شوک شکست ست قبلی بودند در ابتدای ست ۴-۶ از حریف نامدارشان عقب افتادند، اما در ادامه با درخشش امیر حسینی توانستند بار دیگر ۹-۷ حساب کار را به نفع خود بر روی تابلو ثبت کنند ، تماشاگران سالن مهران به شدت تیمشان را تشویق می‌کردند اما باز هم محمد فلاح در خط سرویس قرار گرفت و چند سرویس خوب دیگر از او ۲ تیم را در امتیاز ۹ به تساوی رساند. جدال نزدیک و نفس‌گیر ۲ تیم تا پایان ست همچنان ادامه داشت تا اینکه پرواز شهرام محمودی و آبشار کوبنده‌ش امتیاز ۱۵‌م را برای بانک سرمایه به ارمغان آورد و یاران کارخانه ۱۵-۱۳ فاتح این ست و ۲-۳ برنده این جدال تماشایی شدند.

PEYKAN-SARMAYE-65 وضعیت دو تیم در جدول رده بندی و دیدارهای هفته آتی

تیم ثامن الحجج خراسان در هفته سیزدهم لیگ برتر۹۴، با کسب ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. شاگردان جبار قوچان نژاد ساعت ۱۵ عصر چهارشنبه ۱۶ دی ماه در خانه والیبال  به مصاف شاکردان پیمان اکبری خواهد رفت.

تیم بانک سرمایه با ۳۵ امتیاز از ۱۲ برد خود در لیگ برتر والیبال ۹۴ همچنان در رده دوم جدول قرار دارد. شاگردان مصطفی کارخانه ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه در یک دیدار خانگی در خانه والیبال با خودروسازان سایپا دیدار خواهند داشت.

[league_table 44587] [caption id="attachment_57334" align="aligncenter" width="800"]تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]