در حالیکه بانک سرمایه ای ها اعتقاد دارند که مسئولان پیکان راه و چاره شکایت را به ورمیلیو یاد داده اند و او را راهنمایی کرده اند تا به کلانتری برود اما پیکانی ها به شدت این موضوع را تکذیب می کنند.

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان درباره حرف و حدیث های پیش آمده  به کاپ گفت: خدا شاهد است که در جریان شکایت ورمیلیو ما هیچ کاری نداشته ایم. خود او هم در ابتدا قصد نداشت که به کلانتری برود و پس از اینکه این اتفاق برایش افتاد به سمت میز منشی رفت و درخواست کرد تا در برگه منشی شکایت خود را بنویسد اما گویا آقای حاتمی به او اجازه نداده است. ورمیلیو هم به آنها می گوید که اگر شکایتم را در برگه منشی ننویسم به پلیس مراجعه خواهم کرد آنها هم گفته که به پلیس مراجعه کن! این شد که بازیکن ما خودش وقتی دید اجازه شکایت به او نداده اند راهی کلانتری شد و هیچ کدام از ما هم نه او را همراهی کردیم نه اصلا کاری داشتیم. همه می دانند که ورمیلیو یک بازیکن حرفه ای است و خودش کاملا به حق و حقوقی که دارد واقف است و نیازی نیست که ما به او بگوئیم چه کند.

[caption id="attachment_8570" align="aligncenter" width="625"]والریو ورمیلیو والریو ورمیلیو[/caption]

اکبری در ادامه گفت: من خودم به شخصه علاقه بسیاری به مهدی مهدوی دارم و او از جمله بازیکنان بااخلاق و باشخصیت ماست. اما ای کاش کمی خود را کنترل می کرد و تحت تاثیر دیگران قرار نمی گرفت و این اتفاقات پیش نمی آمد.مطمئنا ما هر کاری که بتوانیم برای حل این مشکل می کنیم چون برای همه ما والیبال ایران مهم است

سرمربی پیکان درباره سکوت این تیم گفت: واقعیت این است که ما خطایی نکرده ایم و دلیلی هم ندارد بخواهیم مصاحبه کنیم ما تنها کاری که توانستیم بکنیم این بود که به ورمیگلیو گفتیم حق مصاحبه کردن ندارد اما متاسفانه بانک سرمایه ای ها مدام دارند مصاحبه می کنند تا حرکات اشتباه خود را بپوشانند. باید قبول کنیم که آن حرکات در شان بازیکنان ملی پوش ما نبود. آنها بازی را برده بودند و آخر بازی هم آنها به سمت زمین ما آمدند و آن اتفاقات بوجود آمد. به هر حال اگر هر کسی اشتباهات خود را بپذیرد و به دنبال رفع آنها باشد مشکلات کمتری پیش خواهد آمد. متاسفانه آنها آشی را پختند و الان هم مدام دارند آن را هم می زنند که این اصلا درست نیست.

[caption id="attachment_57367" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

اکبری درباره اینکه گفته می شود ورمیلیو در تمرینات تیم پیکان هم مشکل ایجاد کرده بود گفت: اصلا چنین حرف هایی که می زنند درست نیست. ما هیچ مشکلی با این بازیکن نداریم و در این مدت هم با تمام توان در خدمت تیم بوده گاهی از اشتباهاتی که بازیکنان می کنند ناراحت می شود و به آنها تذکر می دهد به هر حال کاپیتان تیم است و حق دارد که با بقیه هم تیمی هایش صحبت کند اما در نهایت ما هیچ مشکلی با او نداریم و تا به اینجا هم عملکرد خوبی برای ما داشته است.

وی در پایان گفت: دو وکیل ورمیلیو فردا به تهران می آیند تا او را در جلسه کمیته انضباطی همراهی کنند. به هر حال این اتفاق بازتاب زیادی در رسانه های بین المللی داشت و الان هم ایتالیایی ها پیگیر هستند تا ببینند چه تصمیمی فدراسیون ایران می گیرد که امیدواریم تصمیم درستی گرفته شود چراکه در سطح جهانی هم نگاه ها این روزها به سمت ایران است.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]