به گزارش آریاورزش ، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان، عصر امروز تیم گاز تهران در جدال با خودروسازان سایپا توانست با یک برد مقتدرانه به صدرنشینی خود تا پایان هفته پنجم ادامه دهد. خانم فریبا سلیمانی مربی تیم گاز تهران پس از این دیدار در گفتگو با خبرنگار آریاورزش در خصوص دیدار امروز اظهار داشت: مسابقه خوبی بود چرا که در مقابل دریافتهای عالی تیم سایپا توانستیم نتیجه این دیدار را به سود خود رقم بزنیم.

آریاورزش : حضور پرقدرت تیم گاز در لیگ امسال بدلیل جذب بازیکنان جدید بوده یا تصور می کنید عملکرد بهتر بازیکنان با سابقه دلیل این امر است؟

فریبا سلیمانی : اگر به روند بازی دقت کنید متوجه خواهید شد که تیم ما امسال حقیقتا عملکرد خوب و پرقدرتی در لیگ داشته است. مثلا ما امروز در مصاف با سایپا در ست نخست از بازیکنان اصلی و با تجربه خودمان استفاده کردیم و نتیجه این ست ۲۵-۹ به سود تیم ما رقم خورد. با دیدن این نتیجه ست دوم را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره آغاز کردیم و نتیجه این ست هم با یک اختلاف ۱۱ امتیازی امیدوار کننده بود. برای همین ست سوم را تا اواخر ست، با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی ادامه دادیم فرصت خوبی بود تا هم ذخیره های تیم را بسنجیم و هم بازیکنای اصلی را برای بازی بعدی آماده نگه داریم.

[caption id="attachment_58039" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان[/caption]

آریاورزش : در مسابقه آتی با دانشگاه آراد،چه برنامه ای برای مهار مهره های اصلی این تیم یعنی مائده برهانی و زینب گیوه دارید؟

فریبا سلیمانی : بله قطعا بدون برنامه نیستیم ما بازی آنها را کاملا آنالیز کرده ایم همانگونه که آنها هم حتما با آنالیز مسابقات ما و بازیکنانمان چندان دست خالی نیستند. مسابقه دشواری خواهد بود به خصوص اینکه آنها به دنبال جبران باخت به ذوب آهن هم هستند.

آریاورزش : نتایج خیلی خوبی کسب کرده اید ۵ برد از ۵ بازی تصورش را می کردید؟

فریبا سلیمانی : ۳ تیم مدعی قهرمانی لیگ امسال قویتر از سال قبل هستند اما تیم ما امسال ذخیره های مطمئن تری داشت. از طرفی ما انگیزه بالایی در رقابتهای این دوره داریم چون هدف بزرگی داریم و آن هم شرکت در رقابتهای جام باشگاه های آسیا است.قصد داریم همه بازیکنان را به خدمت بگیریم تا همه از آمادگی لازم برخوردار شوند. حتی اگر هم مطمئن باشیم بازی را می بریم حریف را دست کم نمیگیریم و از تمام بازیکنانمان در جریان بازی استفاده خواهیم کرد تا آمادگی خود را برای برای بازی بعدی حفظ کنند.

woman-gaz-saipa-9415

آریاورزش : کلید پیروزی در بازی دربی با دانشگاه آزاد را در چه می‌دانید ؟

فریبا سلیمانی :  تیمی موفق تر خواهد بود که جنگنده تر و خوش فکرتر عمل کند و بهتر از فرصتها و موقعیتها استفاده کند.

آریاورزش : نظرتان در خصوص دانشگاه آزاد تیم قهرمان فصل گذشته، چیست؟

فریبا سلیمانی : تیم خوب و با تجربه ای است ولی ما برای هدفمان میجنگیم. مسلم است که با این روند حتما موفق خواهیم شد چون خواست کل تیم همین است و وقتی همگی برای قهرمانی بجنگیم مسلما قهرمانیم.

آریاورزش : اینکه شاگردان شما در تیم ملی،زیر نظر خانم هاشمی هستند و شناخت کاملی از تیم شما دارند کار را برای شما سخت تر نخواهد کرد، چقدر احتمال می دهید بازی به ست پنجم برسد ؟ 

فریبا سلیمانی : البته این نکته را هم یادآور شوم که دوره قبل که با حضور بازیکنان تیم دانشگاه آزاد در تیم ملی اولین بار مقام هفتمی آسیا را به دست آوردیم خانم صدیقی سرمربی تیم ملی بودند و ما در خدمت بازیکنان آنها بودیم پس می توان گفت دو تیم شناخت کاملی از هم دارند. اما در هر صورت ما به چیزی جز برد فکر نمیکنیم.

[caption id="attachment_16790" align="aligncenter" width="800"] تمرین تیم ملی بانوان تمرین تیم ملی بانوان[/caption]

آریاورزش : با توجه به اینکه امسال خانم فاطمه رشیدی بعنوان یک بازیکن سرعتی به تیم شما ملحق شده اند ، و کاپیتان هم هستند، هماهنگی تیم شما با این بازیکن چگونه بوده است ؟

فریبا سلیمانی : خانم رشیدی بازیکنی هستند که در هر تیمی حضور داشته باشند اثر مثبتی خواهند داشت چرا که بجز تجربه بالا از قدرت مدیریت خوبی هم برخوردار هستند و بخوبی می توانند از فرصتها استفاده کنند. البته ناگفته نماند که خانم شیخی که دو سال است کاپیتان تیم گاز هستند و از نوجوانی تیم را همراهی می کنند ثابت کرده اند که مدیر بسیار لایقی می باشند. سخن آخر

فریبا سلیمانی : همه بازیکنان ما با هم همدل شده اند تا به هدفشان یعنی رسیدن به جام باشگا ها برسند و در این راه قصد داریم هیچ حریفی را دست کم نگیریم.تشکر ویژه‌ای هم دارم از شما و کلیه همکاران شما و خبر گزاری‌هایی که اخبار بانوان را پوشش میدهند

[caption id="attachment_58043" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تصاویر مسابقه گاز تهران و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان[/caption]