به گزارش آریاورزش، بعد از چند روز تمرین آقچه‌لی با تیم شهرداری بجنورد که سکان هدایت آن برعهده محمد وکلی سرمربی تیم ملی نوجوانان است، باشگاه گنبدی با ارائه چند چک خواهان بازگشت ستاره نوجوان خود شد و با رای کمیته انضباطی این بازیکن از نظر قانونی باید تا پایان فصل در جواهری بازی کند. او به گنبد بازگشت البته نه با رضایت کامل اما از هفته های بعد عظیم جزیده می تواند این بازیکن تاثیرگذار را در ترکیب داشته باشد.

[caption id="attachment_48343" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و جواهری گنبد رسول آقچه لی بازیکن تیم جواهری گنبد[/caption]

رسول آقچه لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این خصوص گفت: پس از اینکه باشگاه به تعهداتش عمل نکرد تصمیم گرفتم تیم شهرداری بجنورد را برای ادامه بازی خود انتخاب کنم و راهی بجنورد شدم اما پس از شکایت باشگاه جواهری روز گذشته کمیته انضباطی تشکیل جلسه داد و در نهایت مقرر شد که من تا دو هفته دیگر برای دریافت مطالباتم به جواهری فرصت دهم و از هفته آینده نیز برای این تیم بازی کنم.

آقچه لی در ادامه گفت: اگر بازیکن آزاد اعلام می شدم حتما به شهرداری بجنورد می رفتم اما خب کمیته انضباطی این اجازه را نداد و من از فردا دوباره در تمرینات تیم جواهری شرکت می کنم.

آقچه لی که هم اکنون در گنبد بسر می برد در پایان گفت: طبق دستور کمیته انضباطی من از بازی مقابل شهرداری زاهدان دوباره برای جواهری گنبد بازی خواهم کرد.

تصاویر مسابقه والیبال جواهری گنبد و آلومینیوم بندرعباس در لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]