به گزارش آریاورزش، شهرام محمودی از جمله ملی پوشان بااخلاق والیبال ایران است که کمتر او را عصبانی دیده ایم اما او هم در دیدار برابر پیکان نتوانست خودش را کنترل کند و عصبی بود.

شهرام محمودی ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه هم یکی از بازیکنانی بود که در دیدار برابر پیکان با ورمیلیو درگیر شد. با شهرام محمودی درباره اتفاقات بازی با پیکان و رقابت هفته آینده آنها با تیم ثامن الحجج که جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت هم صحبت شدیم که در زیر می خوانید.

دیدار هفته پانزدهم مقابل ثامن الحجج را چطور می بینی؟

تیم ثامن از جمله تیم های خوب امسال است که از بازیکنان باتجربه ای همچون امیرحسینی بهره می برد. بدون شک بازی در مشهد و مقابل تماشاگران آنها دشوار خواهد بود. تماشاگران واقعا بازی در مشهد را دشوار می کنند ولی تلاش می کنیم با امتیاز برگردیم.

[caption id="attachment_55080" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانک سرمایه  در لیگ برتر والیبال ۹۴  شهرام محمودی[/caption]

خیلی ها بیشترین شانس قهرمانی را به بانک سرمایه و پیکان می دهند. نظر تو چیست؟

با تمام احترامی که برای همه تیم ها قائلم اما به نظر من احتمال قهرمانی بیشتر بین بانک سرمایه، پیکان و ارومیه است یعنی شانس تقریبا بین این سه تیم برابر است اما پلی آف بسیار مهم است احتمال اینکه در آن مرحله هر اتفاقی بیفتد وجود دارد. مطمئنا هر تیمی که باتجربه تر باشد و از لحاظ فنی و روحی آماده تر باشد بهتر نتیجه خواهد گرفت.

دیدار با پیکان چطور بود؟

اگر از لحاظ فنی بخواهم صحبت کنم واقعا بازی خوبی بود و درست است که چند بازیکن پیکان غایب بودند اما باز هم آنها خوب ظاهر شدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشته بودیم. ما تمام تلاش مان را کردیم و به نظرم حق مان بود که برنده شویم. از کسب سه امتیاز این بازی خوشحالم چون پیکان رقیب اصلی ما برای رسیدن به قهرمانی است.

[caption id="attachment_57334" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

نظرت درباره حواشی پایان بازی با پیکان چیست؟

همه صحنه های بازی را دیده اند و متاسفانه باید بگویم که در این بازی ضعف مدیریت وجود داشت و بازیکنی همچون ورمیلیو از ابتدای بازی و از زمانی که قرعه کشی بود و برای پروتکل ایستاده بودیم شروع کرد به انجام دادن رفتارهای زشت! من از ابتدای بازی با خنده و خونسردی به او گفتم که دست از این کار بردارد. به او گفتم فحش ندهد و حواسش باشد اما او به بی احترامی کردن ادامه داد و فکر نمی کنم شما حتی یک ایرانی پیدا کنید که در برابر بی احترامی سکوت کند همه بدون استثنا واکنش نشان می دهند.

همه می گوید این بازیکن رفتار درستی ندارد شما پارسال در ارومیه با او هم تیمی بودی در آنجا هم چنین حرکاتی را از او می دیدی؟

بله پارسال من خودم خیلی تلاش کردم که او را در شهرداری ارومیه کنترل کنم اما واقعا رفتارهای او درست نیست و امیدوارم فدراسیون برخورد درستی کند.این بازیکن کلا سابقه خوبی ندارد از دعوا و درگیری که با سعید معروف داشت بگیرید تا همین رقابت های جام باشگاه های جهان که با رضا صفایی بازیکن پیکان درگیر شد که هم تیمی الانش به گوش او زد.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران

از ابتدای بازی هم کری خوانی بین بازیکنان دو تیم وجود داشت و حتی در نحوه شادی کردن هم این دیده می شد.

ببینید کری جزوی از ورزش است اما چارچوب دارد و کسی حق بی احترامی کردن ندارد این بازیکن به ایران آمده و نان و نمک ما را می خورد اما به ما همین طور فحش می دهد. شخصیت من را همه می شناسند بازیکنی نیستم که حتی بخواهم کری بخوانم چه برسد به اینکه دعوا کنم اما شما ببینید این بازیکن تا چه اندازه بی احترامی کرد که من هم از کوره در رفتم. من چون هم تیمی او بودم کاملا به فحش هایی که می داد آشنا بودم  و واقعا متاسف شدم و نمی توانستم بیشتر از آن تحمل کنم.

اما قبول داری که از بازیکنان تیم ملی بیشتر از اینها انتظار می رود و باید روی رفتار خود کنترل داشته باشند؟

شما نمی توانید تصور کنید که در اوج هیجان و استرس آدم چه وضعیتی دارد. وقتی در خیابان به یک نفر فحاشی و توهین می شود نمی تواند خودش را کنترل کند چه برسد به آن شرایطی که ما در حین بازی داریم. باور کنید که ما هم کاسه صبری داریم و در این بازی واقعا آن کاسه صبر لبریز شد. من چقدر می توانم فحش بخورم و هیچ حرفی نزنم؟ هر چیزی هم حدو اندازه ای دارد.

[caption id="attachment_57341" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

متاسفانه انگار نه انگار که این همه اعتراض می شود و داور بازی هم به روی خود نمی آورد. ما الکی که اعتراض نمی کنیم حتما حرفی می زند اگر داور بازی را کنترل می کرد هیچ کدام از آن اتفاقات نمی افتاد. من به امیدوار حاتمی گفتم و خواهش کردم که برای بازی هایی به این حساسی از داوران باتجربه تر استفاده کند. اگر لب خوانی کنند کاملا متوجه خواهند شد که این بازیکن چقدر در طول بازی به ما فحاشی کرده است.

این درست است که بازیکنان بانک سرمایه به دنبال عذرخواهی از ورمیگلیو بودند؟

 نه من که چنین چیزی را نشنیده ام. او رفته شکایت کرده در حالیکه شاکی ما هستیم. فحش بخوریم معذرت خواهی هم بکنیم؟ مگر می شود؟ او کار اشتباه را شروع کرد و از ابتدای بازی روی اعصاب بازیکنان ما بود. به هر حال امیدوارم که در کمیته انضباطی تصمیم درستی گرفته شود.باید برخورد جدی با این بازیکن شود تا دیگر چنین صحنه هایی تکرار نشود.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]