به گزارش آریاورزش، داور بین المللی والیبال بانوان تاکید کرد حضور داوران بین المللی در لیگ برتر، تجربه آنها را بالاتر می‌برد.

نسرین حق‌شناس اظهار داشت: در ایران ۱۱ داور بین‌المللی زن  فعالیت می‌کنند که تعداد قابل توجهی است. با توجه به این تعداد داور، قضاوت‌های بین‌المللی که نصیب داوران می‌شود کم است. برای مثال دوسال پیش که در رقابت‌های جهانی قزاقستان قضاوت کردم، دیگر فرصتی برایم پیش نیامد.

وی ادامه داد: برای این که تجربیات قضاوت داوران بین المللی‌مان را بالاتر ببریم، می‌توانیم از حضور آنها در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان استفاده کنیم.

داور بین المللی والیبال بانوان خاطر نشان کرد: با وجود این تعداد داور بین‌المللی می‌‌توانیم هر هفته از این داوران در لیگ برتر والیبال بانوان استفاده کنیم تا هم سطح داوری‌ها در لیگ بالاتر برود و هم اشتباهات به حداقل برسد.

[caption id="attachment_57910" align="aligncenter" width="892"]IMG_025920copy نسرین حق شناس داور بین المللی والیبال بانوان[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از تسنیم [/tooltip][/su_animate]