به گزارش آریاورزش، دیدار دو تیم والیبال پیکان و بانک سرمایه در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر که یکشنبه ششم دیماه در خانه والیبال تهران برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود که درگیری فیزیکی مهدی مهدوی کاپیتان بانک سرمایه با کاپیتان پیکان تهران از جمله این حاشیه ها بود. پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران درباره حرکت ناشایست پاسور تیم بانک سرمایه اظهار داشت : این موضوع را از طریق قضایی پیگیری کرده و تنها به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بسنده نخواهیم کرد.

[caption id="attachment_57332" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

بر این اساس والریو ورمیلیو پاسور و کاپیتان ایتالیایی تیم پیکان تهران از مهدی مهدوی به مراجع قضایی شکایت کرد که بدنبال آن احضاریه دادگاه برای این بازیکن امروز به فدراسیون والیبال ارسال شد. این بازیکن در روز دیدار بانک سرمایه و پیکان تهران از امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران که ناظر این دیدار بود، خواست که گزارشش پیوست گزارش ناظر شود اما حاتمی نپذیرفت. ورمیلیو که با مخالفت ناظر مسابقه روبرو شد، تاکید کرد: پس مجبور هستم از طریق پلیس این موضوع را پیگیری کنم.

تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره این احضاریه گفت: بازیکن خارجی پیکان اشتباه کرده است که شکایت این موضوع را در خارج از فدراسیون والیبال پیگیری می کند. محمود افشاردوست تاکید کرد: فدراسیون والیبال کمیته انضباطی دارد و باشگاه پیکان و ورمیگلیو باید ابتدا شکایت خود را در کمیته انضباطی مطرح و اگر نتیجه نمی گرفتند، اقدام به شکایت در خارج از فدراسیون می کردند. کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه قبلا گفته بود نباید فدراسیون والیبال اجازه دهد یک بازیکن خارجی به ایران آمده و همه بازیکنان و فدراسیون را به سخره بگیرد. مهدی مهدوی افزود: من خانواده خود را از خیابان نیاورده ام که یک بازیکن خارجی به آنها توهین کند و من واکنش نشان ندهم. وی تصریح کرد: اگر تمام بازی های پیکان را بررسی کنید، خواهید دید که این بازیکن همواره حاشیه ساز بوده است و در طول مسابقه نیز به داور چندین بار مشکلات این بازیکن را یادآوری کردم.

[caption id="attachment_57351" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ مهدوی کاپیتان بانک سرمایه[/caption]