کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام رای نهایی درباره اتفاقات دیدار بانک سرمایه و پیکان را به نشست هفته آینده که با حضور چند بازیکن و مربی دو تیم برگزار می شود، موکول کرد.

به گزارش آریاورزش، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) برای بررسی اتفاقات دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر نشست فوق العاده برگزار کرد.

در این نشست سعید درخشنده رییس سازمان لیگ، علی فرخی رییس کمیته انضباطی، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

[caption id="attachment_53463" align="aligncenter" width="800"]درخشنده درخشنده[/caption]

برای بررسی دقیق این پرونده ابتدا قسمت هایی از فیلم مسابقه و اتفاقات دیده شد و سپس گزارش ناظر مسابقه ارائه شد و در نهایت مقرر شد کاپیتان های دو تیم بانک سرمایه (مهدی مهدوی) و پیکان تهران ( والریو ورمیگلیو) تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم بمانند و هفته آینده بررسی این پرونده با حضور افراد دعوت شده انجام شود تا رای نهایی صادر گردد.

نشست آینده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۱۴ دیماه برگزار خواهد شد و نفرات زیر برای ارائه توضیحات به این نشست دعوت شدند:

پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران

فرهاد قائمی، والریو ورمیگلیو، فرهاد سال افزون و سامان فائزی بازیکنان پیکان

مصطفی کارخانه، عباس برقی و کامبیز یعقوبی سرمربی و مربیان بانک سرمایه

شهرام محمودی، محمد موسوی، مهدی مهدوی بازیکنان بانک سرمایه

[caption id="attachment_57368" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال [/tooltip][/su_animate]