به گزارش آریاورزش ، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با ابراز تأسف از حواشی دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر بیان کرد: متأسفانه برخی از ملی‌پوشان آب به آسیاب بازیکنان بی‌اخلاق می‌ریزند و این به نفع والیبال ما نیست.

امیدوار حاتمی در خصوص درگیری در دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه اظهار داشت: بازیکنان ما باید همانطور که ظرفیت باخت دارند ظرفیت برد هم داشته باشند. متأسفانه در این دیدار چنین ظرفیتی وجود نداشت و باعث حواشی زیادی شد.

وی ادامه داد: قرار نیست ما ببریم و آنقدر هیجان بهمان دست دهد که هم‌تیم خود در تیم ملی را مورد توهین قرار دهیم. فدراسیون همیشه برای مسائل فنی کوتاه آمده و کمک کرده ولی برای مسائل اخلاقی، اجتماعی و حفظ حرمت تیم ملی کوتاه نخواهد آمد. برای فدراسیون و کمیته انضباطی اصلا مطرح نیست که بازیکنی عضو تیم ملی باشد یا خیر و حتماً برخورد می‌شود.

[caption id="attachment_57367" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

حاتمی خاطرنشان کرد: این بداخلاقی‌ها و رفتارها در حد تماشاچیان و مردمی که والیبال را دوست دارند نیست و بازیکنان خطاکار برای تیم ملی ارزش ندارد.

رئیس کمیته داوران درباره ورمیلیو پاسور ایتالیایی تیم پیکان نیز که در درگیری‌ها حضور داشت، گفت: این بازیکن فکر کرده حرفه‌ای‌گری یعنی فحاشی متأسفانه بازیکنان ما هم با او همسو شدند درحالی که او باید از ما بیاموزد. اخلاق و رفتار ورزشی مهم‌تر از تکنیک است. متأسفانه آب به آسیاب چنین بازیکنانی ریخته می‌شود و این به نفع والیبال ما نیست.

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از شفقنا [/tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_57366" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه پیکان و بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]