به گزارش آریاورزش، مصطفی کارخانه در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش در هفته ۱۳ لیگ برتر والیبال مقابل پیکان اظهار داشت: خوشحالم که این بازی سنگین را مقابل قهرمان آسیا و تیم سوم جهان از نظر فنی بردیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. وی ادامه داد: بازیکنان پیکان از همان ابتدای بازی به دنبال مغلطه کردن بودند و این مشخص بود، مخصوصا پاسور ایتالیایی پیکان همواره به دنبال تنش و ایجاد جنجال بود. او در بازی مرحله رفت هم چنین کاری انجام داد. ما نباید به تنش‌های این چنینی دامن بزنیم و باید یک بار برای همیشه آتش این تنش‌ها را خاموش کنیم.

[caption id="attachment_57202" align="aligncenter" width="720"]PEYKAN-SARMAYE-103 مسابقه ی پیکان تهران - بانک سرمایه[/caption]

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من دوست نداشتم که پیروزی در این بازی تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای باشد. بازیکنان من تلاش کردند و مزد زحمات‌شان را با پیروزی در این بازی گرفتند ولی پاسور ایتالیایی پیکان مرتبط زیر تور فحاشی و توهین می‌کرد. کارخانه در مورد لگدی که کاپیتان تیمش پس از پایان بازی به پاسور ایتالیایی پیکان زد، گفت: اگر به شما هم توهین شود، قطعا عکس‌العمل نشان خواهید داد. ورمیلیو به مهدوی توهین کرد کرد و مهدوی هم از کوره در رفت. ما باید جلوی چنین بازیکنی را بگیریم. وی ادامه داد: من از همان ابتدا به ناظران بازی گفتنم که بازی سنگینی پیش روی ما است ولی متاسفانه کارت‌های زرد و قرمز خیلی دیر داده شد و داور نتوانست بازی را مدیریت کند. امیدوارم این مسائل برای همیشه ریشه‌کن شود.

[caption id="attachment_57185" align="aligncenter" width="720"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از تسنیم[/tooltip]