به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ یادواره ۲۰۰ شهید والیبال، از ساعت ۱۷ دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن الحجج در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که این مسابقه نهایتا با نتیجه ۳-۰ و با روند امتیازگیری زیر به سود شاگردان سیدعباسی در تیم ارومیه به پایان رسید.

[event_results 55521]

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="51008,56623"]

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

  • بازی دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان در حالی در هفته ی دوم دور برگشت لیگ برتر پیگیری شد که شهرداری ارومیه با باخت های متوالی خود و تنزل به جایگاه سوم جدول به سه امتیاز این دیدار دل خوش کرده بود اما این تیم در خانه ی خود با تماشاگرانی کمتر از هفته های قبل حمایت می شد.
  • تقابل سعید معروف و امیر حسینی نیز پس از مصاحبه ی فرهاد ظریف در نوع خود جالب و قابل توجه بود.
  • شهرداری ارومیه ۹ - ثامن ۹ : هر ۲ تیم کار را با جدیت فراوان و انگیزه بالایی برای برد شروع کردند و میلاد عبادی‌پور و امین علوی موتور امتیازگیری تیم‌هایشان را روشن نگه داشته بودند.
[caption id="attachment_53319" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال شهرداری ارومیه  تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]
  • ارومیه ۲۲ - ثامن ۱۷ : اما این نبرد نزدیک زیاد به طول نیانجامید و بعد از تایم استراحت فنی اول دوم که با برتری ۱۶-۱۴ ارومیه به پایان رسید شاگردان سیدعباسی به یکباره شروه به درخشش بیشتری کردند و این عملکرد عالی تا با برتری ۲۲-۱۷ پیش رفت تا سرانحام قوچان نژاد را مجبور به گرفتن تایم اوت کرد. ارومیه ۲۵ - ثامن ۱۸ : برتری ارومی‌ها در ادامه پررنگ‌تر هم شد و  با اشتباه بازیکنان ثامن فلامینگوها به برتری ۲۴ -۱۸ رسید و نهایتا شهرداری‌چی‌ها با سرویس خوب عبادی‌پور و دریافت متزلزل چاچیچ و دفاع فوق‌العاده‌ی حامد رضایی موفق به گرفتن امتیاز ۲۵ و برد در ست اول این مسابقه شدند.
  • [/tab] [tab]
  • ارومیه ۸ - ثامن ۵ : در ابتدای ست دوم ثامنی ها نسبت به ست اول عملکرد بهتری داشتند و حتی موفق شدند سعید معروف را هم که قصد امتیازگیری کرد را دفاع کنند و با این دفاع خوب موفش شدند عملکرد بدشان را در دریافت جبران کنند.اما در این میان این شهرداری ارومیه بود که با آبشار میلاد عبادی پور زودتر از حریف به امتیاز ۸ رسید و اولین وقت استراحت فنی را بدست اورد.
  • ارومیه ۱۵ - ثامن ۹ : در ادامه هرچه شاگردان قوچان‌نژاد بد دریافت می‌کردند شاهد عملکرد عالی عبدالرضا علیزاده در این فاکتور بودیم و این لیبروی ملی‌پوش با شیرجه‌های خوب خود در توپ‌گیری هم بسیار موفق بود. همچنین آرش کشاورزی بازیکن تازه وارد ارومیه‌ای‌ها که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوسته بود با آبشارهای خود برای ارومیه امتیاز می گرفت و تماشاچیان اندک حاضر در ورزشگاه را غرق در شادی می کرد.در ادامه هم اشتباهات ثامنی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد و  بازی خوب شهرداری ارومیه هم بهتر می‌شد و اختلافی ۶ امتیازی ایجاد شد.عبادی پور هم با زدن چند سرویس عالی نقش مهمی در این نتیجه داشت.
URMIA-TABRIZ--135
  • ارومیه ۱۶ - ثامن ۱۳ : بعد از سرویس‌های خوب عبادی‌پور، قوچان نژاد تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد که این تغییرات مثبت بود و ثامنی ها به خود آمدند و امتیاز را به ۱۶-۱۳ رساندند و این امر سیدعباسی را مجبور به گرفتن تایم اوت و تعویض بازارگرد با پیروت پور کرد.
  • ارومیه ۲۵ - ثامن ۱۹ : در ادامه چاچیچ با از دست دادن یک سرویس و در مقابل عبادی پور با گرفتن یک پوئن سرویس بازی را پیش بردند. اما دقیقا چند دقیقه بعد دفاع عالی مصطفی‌وند برابر عبادی پور آب سردی بود بر پیکره‌ی میلاد. دفاع‌های خوب ثامنی‌ها تا امتیازات پایانی ادامه داشت و ادریس دانشور هم موفق به گرفتن یک امتیاز از دفاع برابر کشاورزی شد.اما فلامینگوها هم در دفاع چیزی کمتر از ثامنی‌ها نداشتند و دفاع هماهنگ رضایی و بازارگرد موفق شد شهرداری اورمیه را به امیتاز ۲۵ برساند و ست دوم ۲۵-۱۹ برای ارومیه ثبت شد. [/tab] [tab]
  • ارومیه ۸ - ثامن ۶ : در ست سوم شاگردان قوچان‌نژاد که چیزی برای از دست دادن نداشتند مجبور بودند با تمام وجود بازی کنند که در این زمینه موفق بودند و  دریافت‌های موفق عملکرد بهتری نسبت به دو ست گذشته داشتند و توانستند بازی را پایاپای پیش ببرند اما به مانند ست دوم باز هم بازیکنان شهرداری ارومیه بودند که با دفاع عالی حامد رضایی مقابل ادریس دانشور امتیاز هشتم را به دست آورد و به استقبال وقت استراحت فنی اول رفتند.
  • ارومیه ۱۴- ثامن ۱۲ : در ادامه بازی همچنان نزدیک پیگیری می شد و دو تیم با اشتباهات خود به یک دیگر امتیاز می دادند تا جایی که با سرویس سعید معروف و آبشار حامد رضایی شهرداری ارومیه به برتری دو امتیازی رسید.
  • ارومیه ۱۶ - ثامن ۱۴ : در نتیجه ی ۱۵-۱۴ آرمین تشکری سرویس های خوب خود در تیم ملی را این بار در شهرداری ارومیه تکرار کرد و با یک سرویس عالی روی دست چاچیچ موفق شد یک امتیاز برای ارومیه بگیرد و بازهم این شهرداری ارومیه بود که زودتر به امتیاز ۱۶ و وقت استراحت فنی دوم رسید.
[caption id="attachment_53214" align="aligncenter" width="800"]لیگ برتر والیبال ۹۴ لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]
  • ارومیه ۲۱ - ثامن ۱۷ : آرش کشاورزی که عملکرد خوبی در این بازی از خود به نمایش گذاشته بود توانست نتیجه را به ۲۰-۱۷ برساند و قوچان نژاد که مات و مبهوت زمین را نظاره میکرد مجبور به گرفتن تایم اوت شد اما این تایم اوت هم چاره ساز نبود و حامد رضایی چاچیچ را دفاع کرد و برتری را به ۴ رساند.
  • ارومیه ۲۵ - ثامن ۲۳ : در لحظات پایانی ست چاچیچ برای جبران چند امتیازی که از دست داده بود ضربه خود را با قدرت هرچه تمام‌تر به دفاع زد و توپ به سمت انتهای زمین رفت و سعید معروف که برای دریافت این توپ شیرجه رفته بود از ناحیه ی بینی دچار مصدومیت شد و اضطراب را به قلب هواداران تزریق کرد اما با دخالت کادر پزشکی شهرداری ارومیه این بازیکن به بازی بازگشت. شهرداری ارومیه که به امتیاز پایانی ۲۴-۲۱ رسیده بود نتوانست از سرویس عبادی پور امتیازی بگیرد و ثامنی ها هم با سرویس امیر حسینی و آبشار چاچیچ به امتیاز ۲۳-۲۴ رسیدند و اختلاف را کم کردند و سید عباسی سریعا درخواست تایم استراحت کرد که این حربه مثمر به ثمر واقع شد و با آبشار بازارگرد شهرداری ارومیه با نتیجه ی ۲۵-۲۳ ست سوم را برد و در مجموع ۳-۰ از سد ثامن گذشت. [/tab] [/tabs]

وضعیت دو تیم در جدول و دیدارهای هفته آینده

  • شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه با این برد به دهمین برد خود در این فصل از رقابتها دست یافتند و با ۱۰ برد و ۳ باخت و ۳۱ امتیاز در رده سوم ماندند. ( بر خلاف صحبت‌های فرامرز مبارز - گزارشگر شبکه آذربایجان غربی - که ادعا دارد هنوز رده بندی بر اساس امتیاز است نه تعداد برد )
  • تیم شهرداری ارومیه یکشنبه هفته آینده ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۷ در سالن غدیر ارومیه  به مصاف تیم سایپای تهران خواهد رفت. ( بر خلاف صحبت‌های فرامرز مبارز - گزارشگر شبکه آذربایجان غربی - که ادعا دارد شهرداری ارومیه باید به مصاف گوهر کویر زاهدان برود )
  • شاگردان قوچان‌نژاد در تیم ثامن‌الحجج هم با این شکست متحمل ششمین باخت خود شدند و با ۷ برد و ۲۱ امتیاز فعلا در مکان ششم جدول هستند.
  • تیم ثامن الحجج یکشنبه آینده ساعت  ۱۷ در سالن مهران خراسان میزبان بانک سرمایه خواهد بود.

[league_table 44587]

[caption id="attachment_53222" align="aligncenter" width="800"]لیگ برتر والیبال ۹۴ لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]