به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ یادوراه ۲۰۰ شهید والیبال، از ساعت ۱۷ دو تیم آرمان اردکان و آلومینیوم المهدی در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان به مصاف هم رفتند  این مسابقه با نتیجه ۳-۰ و با روند امتیازگیری زیر به سود آرمان اردکان به پایان رسید. [event_results 55520] [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="54498,52305"] وضعیت دو تیم در جدول و دیدارهای هفته آینده
  • آرمان اردکان با این نتیجه به ششمین برد خود در دیدارهای این فصل دست یافت و با ۶ برد و ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
  • اردکانی‌ها باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ یکشنبه ۱۳ دی‌ماه در سالن آیت‌الله خاتمی این شهر به مصاف تیم قدرتمند پیکان تهران بروند.
  • آلومینیوم بندرعباس هم با این حساب متحمل ۱۱‌مین شکست خود در رقابتهای این فصل شد و با ۲ برد و ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول باقی ماند.
  • شاگردان بستگانی باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ یکشنبه ۱۳ دی‌ماه در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم بحران‌زده‌ی کاله آمل باشند.
[league_table 44587] [caption id="attachment_56722" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴آ[/caption]