به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ یادوراه ۲۰۰ شهید والیبال، از ساعت ۱۷ دو تیم جواهری گنبد و سایپای تهران در سالن المپیک گنبد به مصاف هم رفتند که این مسابقه تماشایی و جذاب با نتیجه ۳-۲ و با روند امتیازگیری زیر به سود یاران عظیم جزیده در تیم گنبد به پایان رسید. [event_results 55486] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="56624,54540"] وضعیت دو تیم در جدول و دیدارهای هفته آینده
  • جواهری گنبد با این پیروزی به چهارمین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافت و با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در مکان دهم باقی ماند اما موفق شد فاصله‌ش را با تیم‌های بالاتر از خودش کم کند.
  • شاگردان جزیده باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن استانداری زاهدان به مصاف تیم گوهر کویر این شهر بروند.
  • سایپای تهران هم با این باخت متحمل هفتمین باخت خود در رقابتهای این فصل شد و با ۷ برد  ۶ باخت و ۲۰ امتیاز در رده هفتم ایستاد.
  • شاگردان شهنازی باید در بازی بعدی خود در ارومیه به مصاف شهرداری این شهر بروند که این دیدار از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۳ دی‌ماه برگزار خواهد شد.
  [league_table 44587] [caption id="attachment_48339" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه جواهری گنبد تصاویر مسابقه جواهری گنبد[/caption]