به گزارش آریاورزش مینا روستا درباره شرایط تیم برق جدید فارس در لیگ برتر والیبال بانوان، اظها‌ر کرد: از آغاز ر‌قا‌بت‌ها ما هماهنگی زیادی نداشتیم چرا که تیم خیلی دیر جمع و جور شد، اما به مرور زمان شرایط بهتر شد. در بازی برابر د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د آمادگی خیلی خوبی داشتیم. تلاش ما این است که در دور برگشت تمرکز بیشتری داشته باشیم. نوبت‌های تمرینی ما بیشتر شده تا بتوانیم با کمک بازیکنان تهرانی نتایج ابتدایی را در دور برگشت جبران کنیم.

مینا روستا ا‌دا‌مه‌ داد: شرایط من هم خوب است. من تا قبل از شروع لیگ، بدنسازی داشتم و همان طور که می دانید هماهنگی پاسور با بازیکنان بسیار مهم و تاثیرگذار است و شاید نیمی از موفقیت تیم را شامل شود. با این حال تمام بار تیم نمی‌تواند بر دوش یک نفر باشد و همه چیز باید با همکاری جلو رود.

[caption id="attachment_16809" align="aligncenter" width="800"]مینا روستا مینا روستا[/caption]

پاسور تیم ‌ملی والیبال بانوان درباره مسائل مالی لیگ هم گفت: یکی از مشکلات اصلی لیگ مسائل مالی است. شاید نسبت به دوره‌های پیش شرایط بهتر شده باشد، اما باز هم کافی نیست. من بعد از سال‌ها به تیم شهرم برگشتم و به این خاطر قراردادم کافی است، اما شاید برای خیلی از بازیکنان دیگر خوب نباشد. هنوز پولی از طرف باشگاه پرداخت نشده اما به نظرم شرایط برای بازیکنان ملی بهتر از دیگر بازیکنان است.

روستا درباره شرایط کیفی لیگ برتر گفت: نسبت به سال گذشته شرایط لیگ بهتر شده است، اما باز هم خوب و مناسب نیست. باز هم بازیکنان خوب در سه تیم جمع شده‌اند. امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود. بازیکنان فقط در برخی از تیم‌ها نباید باشند و حتی تیم‌های شهرستانی هم باید بتوانند بازیکنان ملی‌پوش داشته باشند.

[caption id="attachment_57001" align="aligncenter" width="800"]والیبال بانوان والیبال بانوان[/caption]

روستا در ادامه افزود: این که بازیکنان به شهرهای خودشان برگردند بسیار خوب است چرا که باعث قوی‌تر شدن تیم‌های شهرستانی و جذاب تر شدن مسابقه‌ها می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد نتایج از پیش تعیین شده نیست. یکی دیگر از مشکلات این است که ما خیلی دیده نمی شویم. با وجود این که با پوشش کامل بازی می‌کنیم با این حال رسانه‌ها بازی‌های ما را پخش نمی‌کنند تا اسپانسر جذب شود.

مینا روستا پاسور تیم ‌ملی والیبال بانوان در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از رده تیم برق فارس در لیگ، اظها‌ر کرد: ما به اسپانسر قوی سکو داده‌ایم و سعی می‌کنیم سوم شویم. تیم ما همیشه ضعیف بوده است، اما امسال تلاش می‌کنیم اول تا سوم شویم.

[caption id="attachment_57000" align="aligncenter" width="625"]والیبال بانوان والیبال بانوان[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از ایسنا[/tooltip]