به گزارش آریاورزش تیم دانشگاه آزاد تهران موفق شد از چهارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در دیداری تماشایی و با حساب ۳-۰ شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد، اورانوس احمدی کمک مربی تیم دانشگاه آزاد تهران بعد از کسب این پیروزی در گفتگویی که با خبرنگار آریاورزش داشت در مورد بازی گفت :  بچه ها ست اول را جدی نگرفته بودند و ما هم درصحبت هایی که با آن‌ها انجام دادیم تلاش کردیم که این نکته را به آن‌ها گوش زد کنیم.

احمدی در ادامه افزوذ : به نظر من نتیجه‌ای که در ست اول به دست آمد بیشتر به دلیل مسائل روانی بود چون بچه ها ست اول را شل گرفته بودند و فکر میکردند که چون قهرمان فصل گذشته هستند و جلوی تیم ضعیف‌تری بازی می‌کنند از پیش برنده هستند. ولی خدا را شکر در ست‌های دوم و سوم طی صحبت‌هایی که کردیم  توانستیم جریان بازی را به نفع خود تغییر بدهیم و موفق به کسب پیروزی شدیم. مربی تیم دانشگاه آزاد در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد تیمش قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند به خبرنگار آریاورزش گفت : از نظر من ما قهرمانیم و صد در صد سعی میکنیم که قهرمانی راتکرار کنیم.

[caption id="attachment_53676" align="alignnone" width="800"]مریم هاشمی و اورانوس احمدی مریم هاشمی و اورانوس احمدی[/caption]