به گزارش آریاورزش تیم دانشگاه آزاد تهران موفق شد  از چهارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در دیداری تماشایی و با حساب ۳-۰ شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد، نتیجه‌ای که مائده برهانی ستاره ملی پوش این تیم هم نقش مهمی در کسب آن داشت.

برهانی بعد از پیروزی در این دیدار در گفتگویی که با خبرنگار آریاورزش داشت در مورد این سوال که چطور در ست اول توانستند بازی باخته را به برد تبدیل کنند گفت :

برهانی : " ما شروع خوبی نداشتیم در حالی که تیم حریف کار را عالی شروع کرد. راستش را بخواهید ما شروع ضعیفی داشتیم و این ضعف ماست متاسفانه و باید این مشکلمون را حل کنیم. اینکه شروع خوبی نداریم ولی در ادامه بازی خود را پیدا میکنیم می‌تواند بعدا برای ما دردسرساز شود. فقط در بازی با ذوب آهن شروع خوبی داشتیم و توانستیم ۲۵-۱۳ ببریم. در این بازی هم در ست دوم اشتباهتمان را کم کردیم و هماهنگی  لازم را در ادامه به دست آوردیم. در ست سوم هم مثل ست اول ولی کمی در دریافت دچار مشکل شدیم و بازیکنان ارومیه هم خوب سرویس زدند.البته باید به این نکته هم اشاره کنم که سرمربی ما در این ست به بازیکنای جوان‌تر هم که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند میدان داد اما در نهایت توانتستیم پیروز شویم و امیدوارم که در آینده بتوانیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و بهتر بازی کنیم.

[caption id="attachment_56822" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه[/caption]

برهانی در مورد خبر انتقالش به تایلند هم گفت : "در حد یک خبر باقی ماند. این مشکل هم از مسئولین ایران نبود بلکه از طرف خود تایلند بود چون یک جورایی قصیه به قوانین FIVB برمی‌گردد. طبق قوانین FIVB اگر بازیکنی در تیمی حجاب داشته باشد باید همه با حجاب باشن و اگر کسی هم حجاب ندارد بقیه هم نباید داشته باشند و برای انتقال من باید قانون FIVB تغییر می‌کرد که این امر امکان‌پذیر نیست. برهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه آزاد قهرمان میشود یا نه؟ گفت : "ان‌شاالله. ما تمام تلاشمان را میکنیم و هدفمان هم همین است که بتوانیم با بازی های بهتر قهرمانی‌مان را تکرار کنیم.

[caption id="attachment_56812" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه[/caption]