به گزارش آریاورزش تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه از چهارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در دیداری تماشایی و با حساب ۳-۰ از تیم قدرتمند دانشگاه آزاد شکست خورد ،فاطمه شعبان خمسه سرمربی این تیم پس از این شکست در گفتگویی که با خبرنگار آریاورزش داشت در مورد نتیجه کسب شده گفت : در ست اول درصد خطاهای ما خیلی کم بود و توانستیم موفق تر عمل کنیم اما در نهایت کم تجربه‌گی بچه ها باعث شد که این ست را واگذار کنیم. اما در ست دوم درصد خطای تیمی ما بالا رفت و فاصله امتیازی زیاد شد که دلیل این اتفاق را می‌توان کم‌تجربه‌گی بازیکنانمان دانست چون خیلی از آن‌ها اولین تجربه بازی کردن در لیگ برتر را پشت سر‌ می‌گذارند.

[caption id="attachment_56790" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه[/caption]

سرمربی تیم بانوان شهرداری ارومیه در ادامه گفت : در ست سوم هم با وجودی که بچه ها توانستند تا حدودی به خودشان بیایند و فاصله را کمتر کنند اما باز هم کم‌تجربه‌گی بلای جان تیم ما شد و بازیکنان حریف هم از تجربه بالای خود استفاده کردند و برنده بازی شدند.

فاطمه شعبان‌خمسه در مورد سرمایه گذاری شهرداری ارومیه و تیم داری‌ش در بخش بانوان گفت : "همین که شهرداری ارومیه از والیبال بانوان شهر حمایت کرده است جای بسی تقدیر دارد. شهرداری ارومیه ۲ سال است که در بخش بانوان تیم‌داری می‌کند و اگر همین روند را ادامه بدهد می‌تواند با همین بچه‌ها نتایج خوبی در آینده بگیرد. مسلما امسال سرمایه گذاری که در بخش مردان انجام گرفته برای بانوان انجام نشده ولی اگه همین سرمایه گذاری را هم در بخش بانوان بکنند با این پتانسیلی که در بانوان شهر وجود دارد و ارومیه هم مهد والیبال است تیم می‌تواند پیشرفت زیادی بکند و از مدعیان قهرمانی باشد.

[caption id="attachment_56813" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری ارومیه[/caption]