به گزارش آریاورزش، در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه تیم‌های ذوب‌آهن و گاز تهران مقابل هم قرار می‌گیرند که سال گذشته به ترتیب در جایگاه دوم و سوم لیگ قرار گرفتند.

فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره شرایط تیمش گفت: تا امروز که با شما صحبت می‌کنم همه بازیکنان با انگیزه تمرین می‌‌کنند و اگر آنچه که در تمرینات می‌گوییم در زمین پیاده کنند برنده از زمین بیرون می‌آییم. گاز هم اگر صدرنشین است تا الان بازی‌های سبکی داشته و تلاش ما این است جایمان را در جدول با آنها عوض کنیم.

فریبا صادقی

صادقی با اشاره به اینکه از بازیکنان حریف شناخت کافی دارد، اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت بازیکنان گاز را به خوبی می‌دانم، حتی بازیکنانی که امسال به این تیم اضافه شده‌اند از جمله مهتاب رحمانی و نیلوفر رشیدی را می‌شناسم چون چند سال در تیم ما بازی کرده‌اند.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه حریفان می‌گویند برتری این تیم به خاطر شرایط میزبانی بوده، یادآور شد: غیر از اینکه شرایط میزبانی ما مساعد است، مهمترین نکته شرایط بدنی و روانی است که بازیکنان ما آماده هستند.

تصاویر بازی بانوان سایپای تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر بانوان ۱۳۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]  برگرفته از فارس [/tooltip][/su_animate]