به گزارش آریاورزش، در حالیکه هنوز جدایی آرش کشاورزی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است او در تمرینات تیم شهرداری ارومیه حاضر شد. تبریزی ها از مشکلات روحی آرش کشاورزی صحبت می کنند و معتقدند که او به این خاطر تصمیم به جدایی از تبریزی ها گرفته است. عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفته است" آرش به قرآن قسم خورد که هیچ مشکلی با کادر فنی و بازیکنان ندارد و همیشه از جو حاکم بر تیم والیبال شهرداری تبریز تعریف کرده است اما اگر در این تیم به کار خود ادامه دهد، هر ۲ طرف نیز آسیب خواهند دید."

[caption id="attachment_56007" align="aligncenter" width="640"]آرش کشاورزی آرش کشاورزی[/caption]

کشاورزی تصمیم به جدایی گرفته است و به گفته خودش از دو تیم ارومیه و مشهد هم پیشنهاد دارد او اگرچه در تمرینات تیم ارومیه حضور پیدا کرده است اما هنوز با آنها قرارداد نبسته است.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره وضعیت آرش کشاورزی گفت: وضعیت آرش تا امروز عصر مشخص خواهد شد. ما با او صحبت های اولیه را کرده ایم اما هنوز قراردادی نبسته ایم.

وی با بیان اینکه ارومیه ای ها سعی کرده اند اصول حرفه ای را رعایت کنند گفت: ما تا زمانی که وضعیت آرش با تبریزی ها مشخص نشود با او قراردادی نخواهیم بست. من خودم شخصا با بناکار سرمربی تبریز تماس گرفتم و به او گفتم که اگر تبریز به این بازیکن نیاز دارد ما به هیچ عنوان با او صحبت نخواهیم کرد اما اگر قرار است رضایتنامه او صادر شود ما تمایل داریم آرش را به خدمت بگیریم که بناکار هم گفت مذاکره شما هیچ مانعی ندارد. ما خودمان به شدت مواظب بودیم که اصول حرفه ای گری را رعایت کنیم و به هیچ عنوان غیر از این رفتار نخواهیم کرد.

[caption id="attachment_56137" align="aligncenter" width="800"]آرش کشاورزی آرش کشاورزی[/caption]

سیدعباسی در ادامه گفت: تا آنجایی که من می دانم آرش در تیم تبریز راحت نبوده و برای همین هم تصمیم به جدایی گرفته است. او دیروز به ارومیه آمد و تمرین سبکی را هم انجام داد البته من خودم در تمرین نبودم و امروز تمرین اصلی را انجام خواهیم داد به هر حال امیدوارم که مشکل کشاورزی حل شود.

سرمربی شهرداری ارومیه درباره وضعیت این تیم گفت: متاسفانه وضعیت مالی ما به گونه ای نیست که بتوانیم بازیکن خارجی به خدمت بگیریم. همین که بتوانیم آرش کشاورزی را اضافه کنیم و کمی وضعیت را سروسامان ببخشیم کلاه مان را بالا خواهیم انداخت.

او معتقد است با این شرایط رقابت ارومیه ای ها برای قهرمانی سخت شده است. سیدعباسی گفت: شرایط تیم ها مشخص است و همه می دانند که تیم های دیگر برای کسب قهرمانی سرمایه گذاری بهتری کرده اند. ما از اول هم می دانستیم که نسبت به فصل گذشته تیم مان را ضعیف تر بسته ایم با مصدومیت پوریا فیاضی هم کارمان مشکل تر شد اما باز هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد و پاپس نمی کشیم.

[caption id="attachment_53289" align="aligncenter" width="800"]شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه[/caption]

سید عباسی درباره رقابت هفته اول دور برگشت در برابر بانک سرمایه هم گفت: بانک سرمایه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. این تیم به همراه پیکان با گرفتن بازیکنان خوب برای قهرمانی هزینه زیادی کردند و بدون شک رقابت با آنها سخت است. ما هم به لحاظ روانی آسیب دیده هستیم اما با همه اینها برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و امیدوارم که بتوانیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ارومیه از جمله مخالفان کوتاه شدن رقابت های پلی آف لیگ برتر بود. او در این باره هم گفت: من اعتقاد دارم که وقتی یک برنامه را تنظیم می کنیم باید آن را اجرایی کنیم. الان هم ۳ از ۵ تصویب شده بود و به نظرم بهتر بود که همان را انجام میدادیم. از طرفی هرچه تعداد مسابقات بیشتر باشد ضریب شانس پائین می آید.از طرفی کنار کشیدن دو تیم از رقابت ها اصلا خوب نیست و امیدوارم که این اتفاق نیفتد.

گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

او درباره کمک مربی ایرانی برای تیم ملی والیبال و اینکه اگر از سوی فدراسیون پیشنهاد همکاری داده شود قبول خواهد کرد یا خیر گفت: طبیعی است اگر پیشنهاد شود و با شرایط من سازگار باشد هر کاری بتوانم می کنم اما به نظرم دوستان دیگر هستند که نزدیک ترند و می توانند به تیم کمک کنند. من در هر صورتی برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که لوزانو بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و تیم را المپیکی کند.

سیدعباسی ترجیح داد که درباره مشکلات مالی تیم شهرداری ارومیه سخنی نگوید. او امیدوار است که بعد از ۳ روز تعطیلی در نیم فصل بتوانند برای رقابت های دور برگشت آماده تر شوند.

گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]  برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]