به گزارش آریاورزش، عصر شنبه دو تیم شهرداری تبریز و گاز تهران در سالن میلاد تبریز به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری نتیجه این دیدار را به مهمان واگذار کرد. در ادامه مصاحبه اختصاصی سرمربی این تیم و یوسفی یکی از بازیکنان تیم شهرداری تبریز را می خوانید:

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات نوری سرمربی شهرداری تبریز [/tab_title] [tab_title] اظهارات یوسفی بازیکن شهرداری تبریز [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، خانم نوری سرمربی تیم تازه تأسیس شهرداری تبریز در خصوص دیدار با گاز تهران بیان کرد: بچه های ما با وجود اینکه با امتیازات بسیار پایینی بازی را باختند اما خیلی خوب بازی کردند. آنها در سطح ملی پوشان تیم حریف نبودند.

نوری افزود: تیم گاز، هزینه زیادی کرده است، کمترین قرارداد بازیکنانشان در حدود ۱۰ میلیون است و بیشترین آن ۲۰ میلیون تومان. اما ما بدون اینکه کمترین هزینه ای به بازیکنانمان بدهیم آنها باز هم تلاش خودشان را می­کنند.

نوری در خصوص تیم گاز عنوان کرد: تیم مقابل قهرمان سوپرلیگ سال قبل بود ولی با وجود همه اینها ما باز هم موفق شدیم چند بار ترکیب آنها را به هم بریزیم. البته یکی از تفاتهای ما با تیم حریف این بود که تیم ما برخلاف گاز، آنالیزوری نداشت که به مربی کمک کند. من تنها عضو کادر فنی هستم.

تصاویر مسابقه والیبال بانوان سایپا تهران و شهرداری تبریز 

نوری در مورد برنامه ریزی های فشرده لیگ امسال و انجام دو بازی در یک هفته گفت: ما هیچ نماینده ای در قرعه کشی لیگ برتر نداشتیم. شاید بتوان گفت عاملی که موجب شد برنامه ریزی های اکثر بازیهای ما به این روند شود همین باشد.

نوری در پایان بیان کرد: برای این مسافرتها و مسابقات پی در پی بازیکنان نیاز به بدنسازی دارند ولی ما بودجه ای نداریم که به بازیکنانمان بگوییم صبح فارغ از همه چیز بدنسازی انجام دهند و عصر مسابقه دهند.  چون اکثر بچه های ما شاغل هستند و خسته از  سر کارشان در تمرینات حاضر می­شوند.

البته برای نیم فصل با آقای دکتر سهرابی صحبت کرده ایم و برای ارتقای تیم شهرداری تبریز برنامه هایی داریم.

تصاویر مسابقه والیبال بانوان سایپا تهران و شهرداری تبریز  [/tab] [tab]

به گزارش  آریاورزش، خانم یوسفی بازیکن تیم شهرداری تبریز در خصوص بازی با ستارگان تیم والیبال گاز تهران عنوان کرد: بازی خوبی بود، ما برای نخستین بار در این مسابقات بازی می کنیم و تجربه اولمان برای حضور در لیگ برتر است به همین دلیل انتظار نتیجه گرفتن هم نداریم و همین که در مقابل تیمهای بزرگ بازی میکنیم برای ما یک تجربه است.

یوسفی افزود: گاز تهران تیم بسیار حرفه ای هست مدت زیادی است در سوپر لیگ حضور دارد و  اکثر بازیکنانش ملی پوش هستند.

[caption id="attachment_53824" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانوان سایپا تهران و شهرداری تبریز  تصاویر مسابقه والیبال بانوان  شهرداری تبریز[/caption]

یوسفی در خصوص فشردگی بازیهای لیگ برتر بیان کرد: این وضعیت بیشتر برای تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه رخ داده است و ما ناچاریم پشت سر هم مسابقه بدهیم، و همین موجب می شود پس از بازی نخست، معمولا برای بازی دوم کم بیاوریم.

بازیکن تیم تازه تأسیس شهرداری تبریز در خصوص اینکه چگونه می توان برای آینده تیم شهرداری تبریز سرمایه گذاری کرد گفت:به عقیده من سرمایه گذاری باید پایه ای باشد. باید از پایه باید شروع کردتا تیم وقتی به این سطح می رسد عملکرد بهتری داشته باشد. بازیکنان این تیم هنوز قراردای نبسته اند و هزینه ای دریافت نکرده اند البته امکانات خوبی در اختیار ما می گذارند ولی باید پشتوانه محکمی داشته باشیم.

تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴ [/tab] [/tabs]