یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان عصر شنبه دو تیم شهرداری تبریز و گاز تهران به مصاف هم رفتند و تیم گاز   با یک پیروزی قاطع، تیم تازه تأسیس شهرداری تبریز را پشت سر گذاشت

در ادامه مصاحبه اختصاصی خانم ها سیما صدیقی سرمربی تیم گاز تهران و شبنم علیخانی پاسور این تیم  را با خبرنگار آریاورزش را میخوانید.

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات سیما صدیقی [/tab_title] [tab_title] اظهارات شبنم علیخانی [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

سیما صدیقی سرمربی تیم گاز تهران به خبرنگار آریاورزش در مورد روند کلی بازی گفت:

این بازی از نظر تاکتیکی بازی بسیار زیبایی نبود و نتیجه آن تا حدی قابل پیش بینی بود. شهرداری تبریز کار زیادی نتوانست انجام دهد و پوئن هایی هم که دادیم از اشتباهات بچه های خودمان بود.

گرچه تیم ما خیلی خوب ظاهر شد ولی ما توقع داشتیم کمی بهتر امتیاز کسب کنیم البته علت اصلی برآورده نشدن این خواسته هم شاید بدلیل خستگی باشد چرا که بچه های ما ۴ -۵ روز است در سفر هستند و برای این دیدار بلافاصله از ارومیه به تبریز آمده اند ولی به عقیده من در کل نتیجه خوب بود.

وی در مورد فشردگی برنامه ریزی لیگ امسال و انجام دو بازی در یک هفته بیان کرد:

ما مشکل خاصی با این قضیه نداشتیم و بنظر من اینکه بچه ها مجبور بودند در یک هفته پشت سر هم بازی کنند اتفاق خوبی بود چرا که برایشان حکم تمرین را داشت.

[caption id="attachment_43537" align="aligncenter" width="565"]سیما صدیقی سیما صدیقی[/caption] [/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، شبنم علیخانی بازیکن باسابقه تیم گاز تهران پس از این پیروزی  گفت: بخاطر شرایط بد جوی بازی رو بد شروع کردیم اما پیروز شدیم چون نسبت به شهرداری تبریز برتری داشتیم.

علیخانی بازیکن تیم ملی در مورد شرایط بازی اذعان داشت: چیزی که برایم جالب بود این است که تماشاچیان زیادی برای تماشای این مسابقه حضور دارند و سر و صدای زیادی در سالن وجود دارد میتوان گفت که ما  به یک چنین جوی عادت نداریم. اصولا در بازیهای شهرستانی چه در میزبانی و چه بعنوان مهمان تا سال قبل تماشاچیان استقبالی نمیکردند ولی به لطف پیشرفت والیبال در حوزه والیبال مردان، استقبال عمومی بیشتر شده است.

تیم گاز تهران قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان۹۴

شبنم علیخانی پاسور تیم گاز افزود: اینکه در هفته مجبور شدیم دو بازی داشته باشیم کار ما را کمی سخت تر کرد چون برای بازی به  ارومیه رفتیم بلافاصله به تبریز آمدیم، و در این هفته هم یک بازی سخت داشتیم ولی قبل از این دیدارهای فشرده دو هفته استراحت داشتیم و این برنامه خوبی برای تیم ما نبود.

علیخانی گفت: به عقیده من بهتر بود همه تیمها در هفته یک بازی داشته باشند. ما این هفته پی در پی در سفر بودیم و برای بازی مقابل ذوب آهن فقط میتوانیم یک جلسه تمرین توپی داشته باشیم.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد علیخانی  در مورد این نکته که آیا می توان گفت این بازی برای تیم گاز حکم یک بازی تدارکاتی را داشت عنوان کرد: بازی دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز را در تهران دیده بودم، شهرداری تبریز بازیکنان کم تجربه ای دارد ولی آنچه امروز شاهد بودیم این بود که نسبت به چند هفته قبل خیلی تغییر کرده بودند. به همگی آنها تبریک میگویم توپگیری های خوبی داشتند ولی بدلیل اینکه در لیگ کمتر حضور داشتند و هنوز کم تجربه اند نمیتوانند بخوبی بازی کنند. علیخانی افزود: به عقیده من اگر تیمهای شهرستانی چند بازیکن غیر بومی جذب کنند لیگ برتر بانوان از یک طرفه بودن خارج میشود. [caption id="attachment_10533" align="aligncenter" width="360"]گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان دانشگاه آزاد - گاز تهران شبنم علیخانی پاسور تیم گاز تهران[/caption] [/tab] [/tabs]