به گزارش آریاورزش، تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد که عنوان قهرمانی سال قبل را در کارنامه دارد، در هفته سوم لیگ برتر راهی شیراز شد و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد. دانشگاه آزاد با مهره‌های ملی از دو بازی گذشته خود یک شکست مقابل ذوب‌آهن و یک برد مقابل شهرداری تبریز دارد.

اظهارات زینب گیوه بازیکن باسابقه تیم ملی و دانشگاه آزاد را پس از این دیدار را می‌خوانید:

بازی با برق را چطور دیدی؟

برق بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد و نسبت به هفته‌های اول بازیکنان این تیم هماهنگی بیشتری پیدا کرده‌اند. شیرازی‌ها در سرویس خوب کار می‌کنند و پاسور قدرتمندی هم دارند.

www.ariavarzesh.ir

دانشگاه آزاد در ابتدای فصل یک شکست مقابل ذوب‌آهن داشت، این بازی را چطور دیدی؟

باید این بازی را ۳ بر صفر می‌بردیم، اما شرایط تیم ما خوب و جالب نبود. از طرفی لیبروی‌مان هم آسیب‌دیده بود. ذوب‌اهن از ۴-۵ ماه قبل از آغاز لیگ تمریناتش را آغاز کرده بود و در نخستین بازی مقابل این تیم قرار گرفتیم. شرایط برای ما سخت بود.

تیم شما در گیم پنجم با اختلاف از حریف جلو بود، چطور شد که بازی را واگذار کردید؟

با وجودی که لیبروی ما آسیب‌دیده بود بازهم باید بازی را می‌بردیم. با اینکه کسب دو امتیاز برای به دست آوردن پیروزی راحت بود تا اینکه بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به سود حریف به پایان برسد، اما مونا محمودی چند سرویس متوالی را به امتیاز تبدیل کرد و اسپوکرهای ما هم نتوانستند ضربات خود را در زمین حریف به امتیاز تبدیل کنند. در حالت کلی تیم خودمان را بهتر از حریف دیدم.

[caption id="attachment_6835" align="aligncenter" width="700"]www.ariavarzesh.ir گزارش تصویری والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی - گاز تهران[/caption]

سطح تیم‌های لیگ برتری در این دوره چطور است؟

همه زحمت می‌کشند که بهترین نتیجه را بگیرند. کار ما نسبت به سال قبل سخت‌تر است، چون ما قهرمان شدیم و حالا باید از این قهرمانی دفاع کنیم. تیم ما از هر لحاظ از همه تیم‌های لیگ بهتر است و تک‌تک بازیکنان‌مان جزو بهترین‌های ایران هستند، باد در عمل هم این موضوع را ثابت کنیم.

امسال و سال گذشته به عنوان بدنساز به تیم دانشگاه آزاد کمک کردی...

خودم خیلی راغب نبودم تا هم بازیکن باشم و هم مربی، اما واجب دیدم که به تیمم کمک کنم. تحصیلاتم کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی است و کارت مربیگری هم دارم. من شاگرد بلوری‌زاده بودم که یکی از بهترین‌های ایران در بدنسازی است. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، هرچند هنوز خیلی راه دارم. تا جایی هم که بتوانم به تیمم کمک می‌کنم.

www.ariavarzesh.ir

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]  برگرفته از خبرگزاری فارس[/tooltip][/su_animate]