به گزارش آریاورزش از چهارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان و از ساعت ۱۵ امروز ۲ تیم بانوان شهرداری ارومیه و گاز تهران در سالن مخابرات ارومیه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۰-۳ شاگردان سیما صدیقی در تیم گاز تهران به پایان رسید

[event_results 51343]

آریاورزش : بازی با سوت ماندانا مطیعی و در حضور بیش از ۱۰۰ تماشاگر سالن مخابرات ارومیه برگزار شد و از همان ابتدای بازی برتری مطلق شاگردان صدیقی را می‌شد در جریان بازی حس کرد، پاس‌های خوب شبنم علیخانی در کنار حملات مؤثر کاپیتان فرنوش شیخی و مهدیه خواجه‌کلایی شوک بزرگی را به تیم سرتاسر استرس ارومیه وارد کرده بود و شاگردان خمسه هرچه تلاش می‌کردند بهتر شوند بدتر می‌شدند تا اینکه در نهایت ۱۳-۲۵ این ست را به حریفشان واگذار کردند.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد

با شروع ست دوم تماشاگران حاضر در سالن بار دیگر به تشویق تیم شهرشان پرداختند و همین باعث شد تا ارومیه‌ای‌ها بسیار بهتر از ست قبل ظاهر شوند و بازی خوب نیلوفر سلیمانی و مژده جناتی توانست تا حدودی جلوی حملات تیم گاز تهران را بگیرد، اما شاگردان صدیقی که بسیاری از آن‌ها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در بازی‌های خارج از کشور را دارند رفته‌رفته بهتر شدند و با درخشش پاسور باهوش خود ( شبنم علیخانی ) بار دیگر و این بار با نتیجه ۲۱-۲۵ از سد مشکی‌پوشان شهرداری ارومیه گذشتند.

[caption id="attachment_7207" align="aligncenter" width="380"]شبنم علیخانی شبنم علیخانی[/caption]

اما ست سوم، این ست را می‌توان ست اوج تکامل تیم گاز و ست اوج افول تیم شهرداری ارومیه دانست، شاگردان خمسه در تیم شهرداری ارومیه که ست قبلی را بسیار رویایی و قدرتمندانه مقابل حریف نامدارشان پیگیری کرده بودند و در نهایت هم به تجربه بالای تهرانی‌ها باخته بودند در این ست اصلا هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و به نظر می‌رسید که بازی برای آن‌ها در همان ست قبلی به پایان رسیده است که همین امر موجب شد این ست را با اختلاف فجیع ۱۶ امتیازی و حساب ۹-۲۵ به شاگردان سیما صدیقی در تیم گاز تهران واگذار کنند.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد

تیم شهرداری ارومیه با این شکست متحمل سومین باخت خود در این فصل شد و در حال حاضر با ۱ برد و ۳ امتیاز از ۴ بازی در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان خمسه بازی بعدی خود را باید از ساعت ۱۵ پنج‌شنبه ۳ دی‌ماه در خانه والیبال تهران برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران برگزار کند.

گاز تهران هم با این برد به دومین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها دست یافت و با ۲ برد از ۲ بازی موقتا در رتبه سوم جدول ایستاد. شاگردان صدیقی باید در آخرین بازی این هفته از ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۸ آذر‌ماه در تبریز به مصاف تیم قعرنشین شهرداری تبریز بروند و در صورت برتری به می‌توانند به رده اول جدول صعود کنند.

[league_table 48871]

women-urmia-gaz-1