به گزارش آریاورزش ، از چهارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت ۱۵ امروز ۲ تیم برق جدید فارس و دانشگاه آزاد تهران در سالن شهید دستغیب شیراز و با قضاوت محبوبه رزنویس‌زاده به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و تماشایی را نهایتا شاگردان مریم هاشمی در تیم دانشگاه آزاد تهران با نتیجه ۰-۳ و طبق روند امتیازگیری زیر از شاگردان زهرا اکبرزاده در تیم شیراز بردند.

[event_results 51342]

آریاورزش : بازی در ست اول در میان هیاهوی بیش از ۲۰۰ تماشاگر سالن شهید دستغیب آغاز شد و بازیکنان هر ۲ تیم با انگیزه و جدیت بالایی کار را آغاز کردند و چند آبشار خوب از ستارگان ۲ تیم تماشاگران را به دیدن یک والیبال جذاب امیدوارتر کرد، اما این رقابت نزدیک زیاد به طول نیانجامید و تیم دانشگاه آزاد با درخشش مائده برهانی و نگین شیرتری خیلی زود اختلاف امتیازی خوبی را ایجاد کرد و شیرازی‌ها هرچه تلاش کردند نتوانستند از این برتری بکاهند تا در نهایت این ست را ۱۶-۲۵ به قهرمان فصل گذشته واگدار کنند.

[caption id="attachment_53676" align="aligncenter" width="800"]مریم هاشمی مریم هاشمی[/caption]

بازی در ست دوم هم با برتری آبی‌پوشان تهرانی پیگیری شد و شاگردان هاشمی باز هم توانستند کنترل کامل بازی را در اختیار بگیرند، سرویس‌های هدفدار عالی نگین شیرتری و حملات موثر مائده برهانی و کاپیتان زینب گیوه در کنار دفاع‌های مستحکم شکوفه صفری کار را بر شیرازی‌ها بسیار سخت کرده بود و قهرمان فصل گذشته این ست را هم به مانند ست قبلی ۱۶-۲۵ از آن خود کرد تا نتیجه ست‌شماری ۰-۲ شود.

ست سوم هم در حالی شروع شد که به نظر می‌رسید شاگردان اکبرزاده در تیم برق جدید شیراز دیگر انگیزه‌ و رمقی برای پیروزی در این بازی ندارند و همین امر باعث شد تا شاگردان مریم هاشمی در تیم دانشگاه آزاد کار سختی در پیش نداشته باشند و در میان بهت و اندوه تماشاگران و بازیکنان شیرازی این ست را با اختلاف فجیع ۱۴ امتیازی و نتیجه ۱۱-۲۵ از آن خود کنند و ۰-۳ برنده این بازی شوند.

[caption id="attachment_53655" align="aligncenter" width="400"]تیم بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر ۹۴ تیم بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر ۹۴[/caption]

تیم برق جدید فارس با این شکست متحمل دومین شکست خود در این فصل شد و با ۲ برد و ۲ باخت و ۶ امتیاز از ۴ مسابقه در مکان چهارم جدول ایستاد.شاگردان اکبرزاده باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۵ جمعه ۱۱ دی در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر بروند.

دانشگاه آزاد هم با این برد به دومین پیروزی خود در این فصل دست یافت و با ۲ برد و ۱ باخت و ۷ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد. شاگردان هاشمی باید در بازی خود از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه ۳ دی‌ماه در خانه والیبال تهران پذیرای شهرداری ارومیه باشند.

[league_table 48871]

[caption id="attachment_53683" align="alignnone" width="800"]تیم بانوان دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر ۹۴ تیم بانوان دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر ۹۴[/caption]