به گزارش آریاورزش، فرهاد قائمی ملی پوش خوب والیبال ایران در دیدار حساس پیکان برابر شهرداری ارومیه یکی از چهره های تاثیرگذار بازی بود. پیکان در ابتدای بازی ۵ امتیاز از سرویس های قائمی بدست آورد و از ارومیه ای ها پیشی گرفت. فرهاد قائمی که از برد مقابل ارومیه خوشحال است درباره این دیدار به کاپ گفت: بازی سختی بود و  همه میدانند که تیم ارومیه از قدرت خوبی بهره می برد. ما سعی کردیم که دستورات کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کنیم و از آنجائیکه آنالیز خوبی از ارومیه ای ها داشتیم توانستیم به خوبی آنها را مهار کرده و پیروز شویم. وی در ادامه گفت: ارومیه با وجود بازیکنی همچون معروف برای هر تیمی مشکل ساز می شود و خوشحالم که توانستیم از سد این تیم مدعی بگذریم و با برد نیم فصل را به پایان رساندیم.

[caption id="attachment_55251" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

قائمی درباره صدرنشینی پیکان در پایان نیم فصل نخست گفت: واقعیت این است که فشار روی تیم پیکان در نیم فصل نخست بیشتر از دیگر تیم ها بود. فشار بازی های جام باشگاه های جهان از یک طرف و پس از آنهم فشردگی رقابت های لیگ از طرف دیگر رقابت را برای ما سخت تر از دیگر تیم ها کرد و خوشحالم که با وجود این همه سختی ها ما توانستیم به قهرمانی برسیم و بار دیگر خودمان را اثبات کردیم. او درباره دور برگشت رقابت ها نیز گفت:در دور برگشت شرایط ما تازه با دیگر تیم یکسان خواهد شد و ما باید بهتر از دور رفت بازی کنیم. در نیم فصل ضعف ها را می پوشانیم و با قدرت بیشتر در مسابقات حاضر می شویم. امسال تیم های مدعی زیاد  است و رقابت کردن بالطبع سخت تر می شود اما ما نشان دادیم که پیکان تیم روزهای سخت است و برای کسب قهرمانی باز هم خواهیم جنگید.

[caption id="attachment_55284" align="aligncenter" width="800"]فرهاد قائمی فرهاد قائمی[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از کاپ[/tooltip]