به گزارش آریاورزش، مهدی بازارگرد بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره شکست برابر پیکانی ها گفت: تا قبل از برگزاری بازی ما پیروزی را ۵۰-۵۰ می دانستیم و فکر می کردیم که ۵۰درصد شانس پیروزی داریم و فکر می کردیم که بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت اما متاسفانه اصلا روز ما نبود و نتوانست بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. بازارگرد در ادامه گفت: پیکان تیم بسیار خوبی است. هم بازیکنان ملی پوش خوب دارد و هم از خارجی های خوبی بهره می برد که در دیدار برابر ما هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

[caption id="attachment_55254" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

بازارگرد درباره عصبانیت معروف در این بازی هم گفت: سعید معروف کاپیتان تیم است و وقتی بازیکنان بازی همیشگی خود را نمی کنند حق دارد عصبانی شود. او به عنوان پاسور باید مسیرها را تعیین کند و از آنجایی که بچه ها عملکرد خوبی نداشتند کمی ناراحت بود که طبیعی است. مهدی بازارگرد درباره رقابت های دور برگشت نیز گفت: خوشبختانه در دور برگشت ما بسیاری از دیدارها را در خانه خود برگزار خواهیم کرد و اینکه در اکثر دیدارها میزبان هستیم نکته مثبتی است. در دور رفت بخاطر سفرهای طولانیکمی اذیت شدیم و امیدواریم که از این به بعد عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم جای خالی فیاضی را هم پر کنیم.

[caption id="attachment_55246" align="aligncenter" width="800"]مهدی بازارگرد مهدی بازارگرد[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از کاپ[/tooltip]