به گزارش آریاورزش، در هفته پایانی دور رفت رقابتهای لیگ برتر ۹۴ دو تیم آرمان اردکان و گوهر کویر زاهدان ساعت ۱۷ امروز در سالن خاتمی اردکان به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار ۳-۰ و با روند امتیازگیری زیر به سود آرمان اردکان به پایان رسید. [event_results 44673] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="54498,50170"]

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست اول [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

بازی در حالی در سالن آیت الله خاتمی آغاز شد که تیم گوهر زاهدان به دلیل مشکلات مالی از هتل محل اقامت خود دیر به سالن رسیده بود. اولین امتیاز با سرویس کاپیتان بهبودی و دفاع خوب آرمان اردکان به سود این تیم ثبت شد و تا امتیاز ۲-۲ دو تیم پیش رفتند اما آرمان با چند سرویس خوب و حمله مناسب اندکی اختلاف امتیاز را بیشتر کرد ولی زاهدان با کم کردن اشتباهات خود و کم کردن اختلاف امتیاز وقت استراحت فنی اول را ۷-۸ به سود خود رقم زد.

آرمان اردکان که از امتیاز میزبانی برخوردار بود با استفاده از پاسور باتجربه خود کاپیتان بهبودی، باز هم از حریفش فاصله گرفت و نتیجه با یک جای خالی زیبا از بهبودی ۱۲-۱۰ شد. با وجودی که پیش بینی میشد این بازی با توجه به مشکلات زاهدان یک طرفه باشد اما با این حال در صحنه هایی از این ست شاهد رالی های زیبایی از جانب دو تیم بودیم. تا وقت استراحت فنی دوم با یک رالی زیبا توسط تئودور والچف به سود اردکان شود. در ادامه این ست اردکان همچنان برتری خود را در زمین حفظ کرد و ست اول ۲۵-۱۹ به سود اردکان شد.

[caption id="attachment_54512" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا و آرمان اردکان در هفته دهم لیگ برتر ۹۴ آرمان اردکان در لیگ برتر ۹۴[/caption]

[/tab] [tab]

ست دوم اما با برتری چشمگیر میزبان آغاز شد و نتیجه از همان ابتدای ست با اختلاف ۶ امتیازی ۷-۱ به سود اردکان شد. خسرو فرهادی ۸ امین امتیاز را کسب کرد تا دو تیم ۸-۲ به استقبال وقت استراحت فنی اول بروند. میزبان که کاملا سوار بر بازی بود با یک اختلاف ۶ امتیازی ۱۸-۱۲ همچنان از مهمانش جلوتر بود اما فرهاد عادلی با امتیاز ۱۳ ام جریان بازی را به سمت زاهدان چرخاند. و نتیجه ۱۸-۱۳ شد. کاپیتان ۳۷ ساله اردکان هر لحظه مهاجمینش را تغذیه میکرد و با پاس کوتاه و حمله پایپ تیمش را تا امتیاز ۲۲-۱۴ پیش برد در نهایت ست دوم نیز ۲۵-۱۷ به سود میزبان رقم خورد.

تصاویر مسابقه ثامن الحجج و گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر ۹۴   [/tab] [tab]

ابتدای ست سوم برخلاف ست قبل بازی نزدیک دنبال شد و دو تیم تا امتیاز ۶-۶ پایاپای پیش می رفتند اما باز هم آرمان اردکان با دفاع روی تور از حریفش فاصله گرفت و نتیجه با سرویس گوهر زاهدان و دریاف نامناسب بابک امیری ۱۰-۸ به سود میزبان شد. و در ادامه با دفاع منسجم یاران اردکان در امتیاز ۱۳-۹ اصغر نائینی مجبور به گرفتن تایم استراحت شد.

اما حتی این وقفه مانع امتیازگیری اردکان نشد. اردکانی ها که به دنبال یک پیروزی با ارزش و کسب ۳ امتیاز کامل این دیدار بود در دفاع روی تور و سرویس بسیار موفق عمل کردند. و ۱۶مین امتیاز با تک دفاع خسرو فرهادی به سود اردکان شد تا دو تیم ۱۶-۹ به وقت استراحت دوم بروند. زاهدان که به نظر میرسید انگیزه لازم را ندارد در دریافت اول دچار مشکل شد و بابایی با ۲ سرویس هدفدار نتیجه را ۱۸-۱۰ به سود تیمش رقم زد. خسرو فرهادی که در این دیدار بسیار موفق عمل کرده بود تیر خلاص را زد و با شلیک سرویس های کوبنده اش ۳ امتیاز مستقیم سرویس گرفت. تا نتیجه ۲۳-۱۱ شود. و در نهایت امتیاز ۲۵ ام با آبشار امیرحسین طالبیان برای آرمان رقم خورد و نماینده اردکان ۲۵-۱۴ و در مجموع ۳-۰ پیروز این دیدار شد.

تصاویر مسابقه والیبال سایپا و آرمان اردکان در هفته دهم لیگ برتر ۹۴

[/tab] [/tabs]

وضعیت تیمها در جدول دیدارهای دور برگشت

آرمان اردکان با ۵ برد  ۶ باخت و ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت و هفته آینده در سالن شهید گل عباسی میزبان تیم متین صالحین ورامین خواهد بود.

گوهر کویر زاهدان قعر جدولی لیگ برتر با ۲ امتیاز منفی دور رفت را به پایان رساند و چهارشنبه ۲ دی در زاهدان میزبان کاله خواهد بود.

[league_table 44587]