به گزارش آریاورزش، جهانگیر سید عباسی در آستانه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم پیکان اظهار داشت: تیم پیکان از تمامی لحاظ کاملترین تیم لیگ محسوب می‌شود و از وجود نفرات بسیار خوبی در همه پست‌ها سود می‌برد.

سیدعباسی افزود: علاوه بر این پیکان یک نیمکت بسیار قدرتمند دارد و در تمام پست‌ها از بازیکنان ذخیره خوبی برخوردار است که این یک مزیت بزرگ برای پیکان محسوب می‌شود.

[caption id="attachment_53289" align="aligncenter" width="800"]شهرداری ارومیه جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

سیدعباسی گفت: تیم ارومیه تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و توانسته علیرغم مصدومیت هایی که ایجاد شده است در صدر جدول حضور داشته باشد که این موضوع با زحمت به وقوع پیوسته است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: برد و باخت در این بازی و مقابل پیکان هیچ چیز را عوض نمی کند چون هنوز تا پایان فصل راه زیادی مانده است و یازده بازی دیگر در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم تا زحمت‌هایی را که در این مدت متحمل شده‌ایم به ثمر برسانیم.

سیدعباسی تصریح کرد: البته ارومیه با پیکان رقابت دیرینه دارد و سالهاست که این دو تیم رقیب هم محسوب می‌شوند و همین دلیل موجب می‌شود تا تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از این بازی خارج از خانه دست پر خارج شویم.

گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

سید عباسی اذعان کرد: عبدالرضا علیزاده از ناحیه کشاله ران یک کشیدگی مزمن دارد که سعی کرده‌ایم در تمرینات فشار زیادی وارد نشود تا به این بازی برسد اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای این بازی و رویارویی مقابل پیکان آماده هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: تلاش می کنیم از این بازی دست پر خارج شویم اما فارغ از نتیجه به دنبال پیاده کردن یک والیبال زیبا در زمین هستیم و سعی می‌کنیم آن چیزی که در ذهنمان است در زمین به کار ببندیم.

سیدعباسی افزود: هر چند حمایت تماشاگران ارومیه یک انگیزه مضاعف در بازیکنان ایجاد می‌کند اما علاوه بر این موضوع آشنایی با محیط سالن در نحوه بازی تاثیرگذار است و تیم پیکان در این بازی از این مزیت سود می‌برد البته این دیدار برای ارومیه یک بازی سه امتیازی معمولی محسوب می‌شود.

[caption id="attachment_53214" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]برگرفته از خبرگزاری فارس [/tooltip][/su_animate]