به گزارش آریاورزش، بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا و قهرمانان جام جهانی ۲۰۱۵ اغلب در سفر بسر می برند چرا که اکثر آنها در لیگ های اروپایی فعالیت می کنند. لذا آنها برای ریکاوری  و بازیابی روحی و جسمی خود متوسل به وسایلی شده اند که بتوانند به کمک آنها برای مسابقات سنگینی که پیش رو دارند همیشه خود را در حال آرامش و آمادگی نگه دارند. در ادامه گروه آریاورزش قصد دارد نمونه هایی از این وسایل کارگشا را برای شما نام ببرد.

۵ وسیله اساسی مورد نیاز برای بازیابی بلند قامتان آمریکایی در طول سفر

 آریاورزش : تیم ملی والیبال مردان آمریکا در سفرهای جاده ای  خود در طول مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن، ۵ وسیله اساسی را همراه خود داشتند که به ترتیب اولویت  در زیر بیان میشود:

۵- خواندن مطالب خاص و هیجان انگیز: پیش از اینکه تیم ملی آمریکا موفق به کسب مقام قهرمانی در جام جهانی ژاپن ۲۰۱۵ شوند، جان اسپراو سرمربی این تیم شاگردانش را  واداشت  تا داستان پسران در قایق را بخوانند. موضوع این داستان در مورد ۹ آمریکایی است که  برای به دست آوردن مدال طلا در بازی های المپیک برلین  ۱۹۳۶ حماسه آفریده و دست به شاهکار زدند. به گزارش آریاورزش، این داستان توسط دانیل جیمز بروان نوشته شده است.بر اساس گزارش آریاورزش بعد از خواندن این داستان اعضای تیم در طول مسیرجاده ای خود برای رسیدن به محل برگزاری مسابقات در یکی از شهرهای دیگر ژاپن راجع به  موضوع داستان با هم  به بحث و گفتگو پرداختند.

۴- بازی تخته ای مهاجران کتان: این بازی شاید به نظر قدیمی باشد، اما همراه جدانشدنی تیم ملی ایالات متحده آمریکا در طول سفرهای جاده ای  خود در تابستان ۲۰۱۵ ژاپن بود. این بازی را آلمان ها در سال ۱۹۹۵ اختراع کردند.

۳- بازی ورق: وقتی هیچ اتاقی وجود نداشت که اعضای تیم بتوانند بازی تخته را انجام دهند، بازیکنان کوتاه نیامده و شروع به ورق بازی میکردند. با اینکار درواقع  هم به نوعی با هم تعامل داشته و هم اینکه با یکدیگر به رقابت  می پرداختند.  و با این کار فشارها و استرس های موجود در زمین بازی را از خود دور میکردند.

usa- volleyball-4

۲- موسیقی: اکثر بازیکنان عاشق آهنگ گوش دادن هستند و ترجیح میدهند که در هر شرایطی به آهنگ های مورد علاقه  خود گوش دهند.  تقریبا همه آنها یک هدفون  کوچک در طول تمرینات همراه خود دارند.

۱- داشتن تلفن همراه یا تبلت: تماس داشتن اعضای تیم با والدین و اعضای خانواده در حالیکه درجریان مسابقات هستند، یکی از اولویت های اصلی برای بازیکنان  و کارکنان در طول یک رخداد طولانی مانند جام جهانی است.

usa- volleyball-3

لیست بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا در لیگ های اروپایی

مت وِست  دورن آلمان اریک شوجی برلین ریسایکلینگ آلمان
پائول لوتمان برلین ریسایکلینگ آلمان اسکات کروکن لونه‌برگ آلمان
مایکا کریستین سن  لوبه ایتالیا تیلر سندر ورونای ایتالیا 
آرون راسل پروجیا ایتالیا سام هولت پروجیای ایتالیا
تیلر آوریل پالاوولو پادوا ایتالیا برایان کوک پالاوولو پادوا ایتالیا
مکسول هولت دینامو مسکو روسیه  مت اندرسون زنیت کازان روسیه 
دیوید اسمیت  تورز فرانسه داستین واتِن نانسی فرانسه
کاویکا شوجی آرکاس ازمیر ترکیه تروی مورفی   لوتوس گدانسک لهستان

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه ترجمه بین الملل آریاورزش" gravity="w"]روابط عمومی فدراسیون والیبال آمریکا[/tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_23565" align="aligncenter" width="800"]تصاویر بازدید تیم ملی والیبال آمریکا از برج میلاد تهران تصاویر بازدید تیم ملی والیبال آمریکا از برج میلاد تهران[/caption]