به گزارش آریاورزش ،هفته دهم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست،  با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، زاهدان، تبریز، تهران و آمل پایان یافت. که این دیدارها چندان هم خالی از حواشی نبود. در سالن شهید اقدمی شهر تبریز تیم والیبال شهرداری این شهر میزبان بانک سرمایه بود که سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد. این دیدار بنابر حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شد و به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید. از سوی داور اول این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز به دو تیم نشان داده شد که سهم هر تیم دو کارت زرد و قرمز بود. عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز کارت زرد و میکائیل تاجر در تیم میزبان کارت قرمز دریافت کرد. همچنین در تیم بانک سرمایه شهرام محمودی کارت زرد و فرهاد نظری افشار کارت قرمز از داور نخست این مسابقه دریافت کرد.

[caption id="attachment_54608" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال  بانک سرمایه و شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال  بانک سرمایه و شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر۹۴[/caption]

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر که آلومینیم هرمزگان در سه ست متوالی میزبان خود ,یعنی تیم زاهدان را شکست داد تا همچنان این تیم بدون حتی یک برد در قعر جدول قرار گیرد. اما سهم این بازی از کارت های زرد و قرمز فقط یک کارت زرد بود که سروش معصومی آن را به دلیل اعتراض بی مورد به داور مسابقه دریافت کرد.

در این هفته مدعی صدر نشین لیگ برتر,شهرداری ارمیه در حالی نهمین برد خود را به دست آورد که شاید پرحوشی ترین صحنه این بازی کارت زرد و قرمزی بود که لیبرو تیم گنبد ,حمید آلق, دریافت کرد.چون این امتیاز برای شهرداری حکم برد ست را داشت,تماشاگران از این موضوع بسیار شاکی بودند و دست به اعتراض زدند.

یکی از سنگین ترین بازی های این هفته مسابقه تیم های سایپا و آرمان ورزشی اردکان بود که ۱۴۵دقیقه به طول انجامید و در نهایت با برد تیم میهمان همراه بود تا آرمان ورزشی اردکان چهارمین پیروزی خود را به دست آورد.اما نقطه قابل تامل در این بازی این بود که حتی با وجود برگزار شدن مسابقه در ۵ست,تقریبا خالی از حواشی بود. به طوری که سر داور این مسابقه حتی یک بار هم از کارت های خود استفاده نکرد.

[caption id="attachment_54532" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا و آرمان اردکان در هفته دهم لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال سایپا و آرمان اردکان در هفته دهم لیگ برتر ۹۴[/caption]

سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان دیدار کاله این شهر و ثامن الحجج بود که کاله نیز در نهایت در لیست میزبانه های بازینده ایستگاه دهم لیگ برتر قرار گرفت!شاگردان بهروز عطایی که با نتیجه ۳-۱ سه امتیاز بازی را از دست دادند,هفته بعد باید به مصاف تیم بروند.خوشبختانه دراین دیدار هم داورها دست به جیب نشدند.

دیگر مسابقه ۵سته این هفته دیدار بین دو تیم پیکان و متین ورامین بود که به میزبانی پیکان برگزار شد این بازی که بیش از ۱۵۰۰ تماشاگر داشت تیم متین مغلوب میزبان خود شد. این دیدار دو کارت زرد داشت که سهم هر تیم یک کارت بود که  ورمیلیو بازیکن خارجی پیکان و احسن اله شیرکوند از صالحین ورامین این کارت ها را به دلیل اعتراض بی مورد به داور مسابقه دریافت کردند.

[caption id="attachment_54734" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال  پیکان و متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر۹۴[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]به گزارش موسسه ی فرهنگی ورزش ایران خودرو[/tooltip]