سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دی‌جورجی و جیانی بعد ۲۴ سال بار دیگر در قهرمانی جهان، اما اینبار در کنار هم بلکه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

دو تیم ایتالیا و فرانسه امشب از ساعت ۲۰ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف هم خواهند رفت.

مربیان دو تیم از نسل طلایی آتزوری‌ها هستند که سه عنوان قهرمانی جهان ایتالیا را با هم کسب کردند. آخرین مدال قهرمانی جهان برای آنها و ایتالیا به سال ۱۹۹۸ ژاپن برمیگردد که دی‌جورجی سرمربی تیم ایتالیا پاسور و جیانی سرمربی تیم فرانسه دریافت کننده قدرتی در آن بازی‌ها بودند.

اکنون دو بازیکن نسل طلایی ایتالیایی ها که سه مدال طلای پیاپی قهرمانی جهان را در سال‌های ۱۹۹۰ برزیل، ۱۹۹۴ یونان و ۱۹۹۸ ژاپن را با هم کسب کردند در بازی امشب بعد از ۲۴ سال بار دیگر باهم در عرصه جهانی حضور دارند اما اینبار نه به عنوان یک تیم بلکه به عنوان رقیب با هم دیدار خواهند کرد.

دی‌جورجی ۶۰ سال در مورد بازی امشب بیان داشت:

"چالش متفاوتی بین من و هم تیمی قدیمی ام وجود خواهد داشت، ما روزهای فراموش نشدنی را در کنار هم سپری کردیم و این چیزی است که نمیتوان آن را پنهان کرد. اما امشب ما رقیب هم هستیم و هرکس به تیم خود و پیروزی در این بازی فکر میکند"

جیانی ۵۲ سال هم اینچنین گفت:

"بازی امشب بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. تیم فرانسه فقط به طلا فکر میکند. مطمئنا ایتالیا می‌آید تا انتقام شکست نیمه‌نهایی لیگ ملتها را بگیرد. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد"