به گزارش آریاورزش دو تیم والیبال ترکیه و امریکا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جهانی به مصاف هم رفتند و در حالیکه که کمتر کسی انتظار چنین بازی را از ترکیه داشت بازی بسیار زیبایی را از ست سوم آغاز کرد و نه تنها اسپرو، بلکه همه ما را شگفت‌زده کرد.

لاگومژیا در کنار سوباشی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.از ابتدای ست سوم با تغییرات تاکتیکی که سرمربی آنها ارائه داد تمام برنامه‌های اسپرو را دستخوش تغییر کرد و تغییرات و تعویض های کادر فنی امریکا در این دو ست کارگشا نبود تا بازی به ست پنجم کشیده شد.2-3 ( 21-25، 17-25، 25-22، 25-19، 12-15)

در ست پنجم دو تیم پایاپای پیش رفتند تا لاگومژیا در امتیاز حساس ۱۳-۱۲ به سود امریکا توپ را به اوت زد و امریکا به مچ پوینت برسد و در نهایت راسل امتیاز پایانی ست و بازی را گرفت تا آمریکا به یک چهارم نهایی صعود کند.

کمتر کسی فکر میکرد که ترکیه از گروه خود صعود کند، اما با بازی‌های خوب خود با دو باخت و تنها باخت مقابل ایتالیا به عنوان تیم دوم گروه E صعود کرد.

در بازی با امریکا دو ست اول را ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۷ بازی را واگذار کرد اما از ست سوم برنامه‌های آنها کاملا عوض شد.

درست است ترکیه به مرحله بعد صعود نکرد اما بازی امشب خود برابر امریکا و خوشحالی بی امانی اسپرو بعد از برد در این بازی نشان از بازی فوق‌العاده تیم ترکیه دارد.

لاگومژیا در این دیدار ۳۱ امتیاز شامل ۲۹ امتیاز از حمله و ۲ دفاع کسب کرد.