پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم والیبال ایران با دو برد و ۵ امتیاز فعلا در رده دهم جدول رده‌بندی کلی و دوم گروه B قرار دارد و هلند در رده ششم کلی و اول گروه است.

تا اینجا مشخص شد که در پایان مرحله گروهی دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله یک هشتم راه پیدا خواهند کرد.

شانزده تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی بر اساس عملکرد در مرحله گروهی در یک جدول قرار می‌گیرند تا حریفان این مرحله مشخص شوند. بنابراین در مرحله یک هشتم نهایی تیم اول با شانزدهم، دوم با پانزدهم، سوم با چهاردهم، چهارم با سیزدهم، پنجم با دوازدهم، ششم با یازدهم، هفتم با دهم و تیم هشتم جدول با نهم مسابقه خواهد داد.

تیم های اول و دوم با توجه به قوانین جالب فدراسیون والیبال جهانی تیم‌های میزبان یعنی لهستان و اسلوونی هستند یعنی دو تیم پانزدهم و شانزدهم با این دو تیم بازی خواهند داشت.

اگر ایران در این بازی ببرد به رده هفتم و یا هشتم صعود می‌کند (تا آخر بازی‌های امشب باید صبر کرد) و آنوقت باید با یکی از تیم‌های ژاپن، هلند، ترکیه، کانادا، کوبا و یا حتی اوکراین بازی کند.

موضوع وقتی سخت‌تر میشود که بازی امشب را واگذار کنیم و آن وقت به رده‌های پایین‌تر رفته و بازی با تیم‌های ابتدای جدول مثل بار دیگر هلند، برزیل و یا خدا فرانسه ( البته بازی جذابی خواهد شد) بیشتر میشود.

همه این اما و اگرها گفته شد تا در نهایت گفته شود که بردن در هر صورت بهتر از باختن در بازی امشب خواهد بود.

به امید موفقیت تیم والیبال ایران در بازی امشب