سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، الساندرا کمپدلی پس از مسابقه ایران برابر چین‌تایپه در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون زنان آسیا و واگذاری نتیجه، اظهار کرد: در مسابقه با ژاپن شاگردانم از نظر جسمی و ذهنی خسته شدند. قرار بود دیدار امروز ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی باشد اما ساعت ۱۲ شب اعلام کردند که مسئولین برگزاری ساعت ۱۰ صبح را به مسابقه ایران و چین‌تایپه اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تغییر زمان بازی نمی‌تواند بهانه‌ای برای توجیه شکست باشد. به شاگردانم تبریک می‌گویم چون مسابقات زیادی را امسال با تیم‌های سرعتی و سطح بالا برگزار کردند. آن‌ها در این رویداد عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران یادآور شد: یکی از گام‌های بزرگ در راستای پیشرفت والیبال زنان ایران توجه به اصلاح تکنیک بازیکنان در رده‌های سنی پایه است. باید یک نوع تکنیک را میان والیبالیست‌ها ثابت قرار دهیم. همانطور که دیدیم در این رویداد تیم‌های قوی بازیکنان‌شان تکنیک ثابتی داشتند و در شرایط سخت و حساس این مسئله به آن‌ها کمک بزرگی کرد.

کمپدلی گفت: ما امروز به خاطر اشتباهات واضحی که بازیکنانم انجام دادند نتیجه را واگذار کردیم فشار زیادی در این مسابقات به آن‌ها وارد شده است، این اشتباهات را دیگر تیم‌ها نداشتند و توانستند به خوبی در شرایط سخت کار کنند. باید والیبال زنان ایران از پایه اصلاح شود البته این مسئله نیاز به کمک و همکاری فدراسیون هم دارد.

وی افزود: هنوز نمی‌دانیم فردا با چه تیمی بازی داریم اما مطمئنم ملی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند و برای دیدار فردا تمام انرژی خود را به کار می‌گیرند تا جایگاه هفتم را به دست آوریم.