به گزارش آریاورزش دو تیم والیبال بانوان ایران و کره‌جنوبی در روز دوم رقابتها به مصاف هم رفتند و تیم ایران در یک بازی تقریبا یکطرفه توانست ۳-۰ کره‌جنوبی را شکست دهد.
۳-۰ (۲۵-۱۰,۲۵-۱۵,۲۵-۱۳)

تیم اول کره‌جنوبی در حال آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است که در گروه B رقابت‌ها حضور دارد و تیم دوم کره‌جنوبی در این رقابت‌ها حضور دارد.

با این حال تیم ایران توانست با سرویس‌های بی‌نقص و کم اشتباهش در این دیدار خط دفاعی حریف را متزلزل کند و اختلاف امتیاز خود را با حریف بالا حفظ کند.

الهه پورصالح و آیتک سلامت در سرویس موفق عمل کردند و تیم کره‌جنوبی که در این دوره از مسابقات با ترکیبی جوان حاضر شده بود در دریافت مقابل این توپ‌ها ضعیف عمل کرد.

در ست سوم مائده برهانی، فاطمه امینی و هانیه محتشمی‌پور وارد زمین شدند، برهانی در این ست امتیازات خوبی را برای تیم ملی به دست آورد.

آیتک سلامت، حانیه محتشمی‌پور، محدثه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب تیم ملی والیبال بانوان ایران را جام کنفدراسیون والیبال تشکیل می‌دهند.