پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش والیبالیست های لهستانی در نوزدهمین دوره یادبود هوبرت واگنر در کراکوف بدون شکست در یک ست قهرمان شدند. نیکولا گربیچ سرمربی سرخپوشان در این راستا بیان داشت گفت: واقعا از تیم راضی هستم.

این دوره از رقابت های جام واگنر با حضور تیم های لهستان، صربستان ایران و آرژانتین برگزار شد.

گربیچ در مورد این تورنمنت و قهرمانی در آن گفت:

مهمترین چیز در تورنمنت کراکوف این است که همه بازیکنان این فرصت را داشته باشند تا خود را در زمین نشان دهند.البته بعضی ها بیشتر بازی می کردند بعضی ها کمتر. اساساً این آخرین فرصت بود تا ببینیم بازیکنان در چه فرمی قبل از رقابت های جهانی هستند. یک بازی دوستانه دیگر مقابل آرژانتین داریم.

تیم در روند خوبی قرار دارد و سعی می کنیم بهتر از این هم شویم. در هر بازی، عناصر مختلف دخیل هستند که باید به بهترین نحو ممکن اجرا شوند. امیدوارم در مسابقات قهرمانی همگی آنطور که باید ظاهر شوند.

به یاد داشته باشید که ما سه ماه است که با هم کار می کنیم نه سال ها. در چنین مدت کوتاهی تغییر نگرش، ذهنیت، تکنیک یک نفر آسان نیست. این برای همگی ما یک فرآیند محسوب میشود، اما من می‌توانم ببینم که همه در حال پیشرفت هستند: برخی بیشتر، برخی کمتر.

گربیچ که یکی از بهترین والیبالیست های تاریخ والیبال صربستان بوده است ادامه داد:

من واقعا از نحوه شروع کارمان با هم راضی هستم. حس خیلی عجیبی بود. این یک بازی کاملا متفاوت بود.شاید در ابتدا کمی احساسات بر ما غلبه کرد ولی رفته رفته روی بازی متمرکز شدیم و بازی خود را انجام دادیم.