پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم ایران با کسب پیروزی در جام واگنر، پایانی خوش را رقم زد.

ایران در سومین و آخرین دیدار خود در جام واگنر به مصاف تیم آرژانتین رفت و با اینکه بازی قابل قبولی همچون روزهای گذشته از خود نشان نداد توانست ۳-۲ پیروز این دیدار شود تا لهستان را با خاطره ای خوش به سمت اسلوونی ترک کند.

ایران ۳-۲ آرژانتین

۲۱-۲۵,۲۵-۲۲,۲۵-۱۹,۲۲-۲۵,۱۳-۱۵

عطایی در این بازی از ترکیب متفاوتی نسبت به دو بازی گذشته استفاده کرد و از عبادی‌پور در این بازی استفاده نکرد.

شریفی و همایونفرمنش هم در دو ست پایانی به کار گرفته شدند که نسبت به مدت زمان حضورشان در زمین عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

ایران در لهستان با چهار بازی تدارکاتی به قول کادرفنی، ۳برد و یک باخت، خود را برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های جهانی آماده کرد، میکند…

رقابت های جام واگنر امروز با دیدار تیم‌های لهستان و صربستان خاتمه پیدا خواهد کرد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب لهستان شدند و آرژانتین هم توانست از سد صربستان عبور کند.

شاگردان عطایی در دومین گام هم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب صربستان شدند و لهستان هم با نتیجه 3 بر صفر از سد آرژانتین گذشت. به این ترتیب لهستانی‌ها پیش از بازی سوم قهرمانی خود در جام واگنر را قطعی کردند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان شرکت کننده تیم ایران در جام واگنر هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار شد. شاگردان عطایی صبح فردا لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد تا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده شوند.