به گزارش آریاورزش، روز دوم رقابت‌های جام واگنر امشب با دیدار تیم‌های ایران و صربستان آغاز شد. هر دو تیم در بازی اول خود شکست خورده بودند. برنده دیدار امشب نیز در ست پنجم مشخص شد و شاگردان عطایی در بازی دوم هم نتیجه را واگذار کردند.

شروع بازی تا امتیاز ۱۰ برابر پیش رفت، اما در ادامه صرب‌ها پیشی گرفتند و با وجود دریافت‌های ضعیفی که داشتند اما در حمله مؤثر بودند و با اطمینان به سمت پیروزی پیش رفتند. مارکو ایوویچ با یک حمله نتیجه را ۲۵-۲۱ به سود تیم ملی کشورش تمام کرد.

در ست دوم تیم ملی والیبال ۸-۱۲ پیش افتاد اما سپس پنج امتیاز متوالی را از دست داد (۱۲-۱۳). با این وجود ایران خیلی سریع به بازی برگشت و توانست تا پایان بازی شرایط را کنترل کند. اثربخشی حملات صربستان کاهش یافت و نمانیا پتریچ ضعیف نشان داد. امین اسماعیل‌نژاد با یک حمله مؤثر امتیاز نهایی را به دست آورد و ست دوم ۲۰-۲۵ به سود ایران شد.

بازی برای دو تیم در ست سوم هم پرهیجان ادامه یافت. ایران در ابتدا ۵-۹ برتری را در اختیار داشت اما سپس ۱۱-۱۰ از رقیب جا ماند. صربستان بار دیگر به بازی خوب خود بازگشت و ایران نسبت به شاگردان کولاکویچ اشتباهات بیشتری مرتکب شد. با وجودی که تیم ایران در امتیاز ۲۲-۲۰ توانست به حریف نزدیک شود اما در نهایت با دو حمله و یک دفاع نتیجه را ۲۵-۲۰ واگذار کرد.

شاگردان عطایی در ست چهارم هم فراز و فرود داشتند. آنها بازی را خوب شروع کردند (۳-۵)، سپس ۱۴-۱۸ فاصله را بیشتر کردند. اما بار دیگر صرب‌ها با کسب چهار پوئن متوالی ۱۸-۱۸ برابر شدند. انتهای بازی برای هر دو تیم گره خورد و با تلاش بسیار برای کسب امتیاز نهایی همراه بود. پس از حمله پتکویچ صربستان به امتیاز ۲۴-۲۳ رسید. ایران بار دیگر بازی را برابر کرد. اشتباه مدافع صربستان امتیاز پایانی را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد و نتیجه ۲۴-۲۶ شد‌‌.

این دیدار اولین بازی در رقابت‌های جام واگنر امسال بود که به ست پنجم می‌رفت. صربستان از ابتدا توپ و میدان را به دست گرفت و با کسب چهار امتیاز پیاپی نتیجه ۱۳-۸ شد و در پایان ۱۵-۱۰ پایان یافت.

تیم ملی کشورمان در آخرین بازی جام واگنر فردا ۱۸:۳۰ حریف آرژانتین خواهد بود و صربستان به مصاف لهستان می‌رود.