به گزارش آریاورزش مسابقات یادبود جام وگنر از امروز پنجشنبه 27 مردادماه آغاز می شود.

تیم والیبال ایران در دیدار نخست خود در این تورنمنت به مصاف تیم میزبان لهستان خواهد رفت تا بار دیگر بازی دراماتیک دنیای والیبال رقم بخورد.

در حاشیه تمرین تیم ملی ایران در کراکوف ووچیچ یاناس مربی بدنساز تیم ایران به مصاحبه در مورد این تورنمت پرداخت که خواندن این مصاحبه خالی از جذابیت نیست.

یاناس در مورد حضور در جام وگنر با تیم لهستان بیان داشت:

این تورنمنت همیشه مهمترین بازی ها قبل از بازی های بزرگ و حساس برای تیم لهستان بوده است و در این بازی ها کیفیت تیم لهستان سنجیده میشد که با چه میزان امادگی راهی تورنمت های بزرگی چون جام جهانی ، المپیک و سایر رویدادها می شود.

من امسال با تیم ایران در جام وگنر حضور دارم و همه دنیا میدانند که بازی ایران و لهستان در والیبال شرایط ویژه و قوانین خاص خود را دارد و مسابقه ای بوده که همیشه از جذابیت و هیجان بالایی برخودار است، امیدوارم این بار هم همینطور باشد

اکثر بازی های این دو تیم به ست پنجم کشیده میشود و فکر میکنم این بار هم همینطور شود و تماشاگران از دیدن یک بازی دیدنی لذت ببرند. من معتقدم برای این بازی کل سالن پر از هوادار خواهد شد، زیرا که بسیاری از بازیکنان جوان ما برای اولین بار در چنین تورنمنتی شرکت میکنند و امیدوارم بتوانند خود را در اینجا به تماشاگران معرفی کنند

یاناس در مورد برنامه ایران برای شکست تیم لهستان این چنین هوشمندانه پاسخ داد:

جنگیدن ، جنگیدن وتا آخرین لحظه جنگیدن