پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سید محمد موسوی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال با انتقاد از وضعیت فدراسیون، بطور موقت از تیم ملی کناره‌گیری کرد. موسوی که در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حضور نداشت، بار دیگر با انتخاب بهروز عطایی برای رقابت‌های قهرمانی جهان دعوت شده بود.

سرعتی‌زن تیم ملی کشورمان گفت: قبل از عید آقای عطایی با من در ارتباط بودند و گفتند از نظر فکری و انسجام تیمی به شما نیاز داریم. خیلی دو دل بودم که قبول کنم یا نه. چون مدت طولانی هم تمرین نداشتم. اما تصمیم گرفتم بیشتر به حرف مادرم که گفت برو و شرایط را قشنگ تمام کن گوش دهم. اما الان پشیمان هستم از اینکه آمده‌ام. من دنبال پول نیستم و همیشه سعی کرده‌ام برای والیبال مفید باشم.

وی ادامه داد: مردم از تیم ملی انتظار دارند و دوست دارند در رقابت‌های جهانی نتیجه بگیرد. بنابراین باید واقعیت‌ها را بدانند. در اینجا هیچ چیز سر جایش نیست، مکمل غذایی و پروتئین نداریم. فیزیوتراپی که بچه‌ها با او راحت باشند وجود ندارد. هیچکس به هیچکس اعتماد ندارد و حقیقت را نمی‌گوید. شرایط بسیار تأسف‌بار است با این وضعیت نمی‌توانیم با بزرگان دنیا مقابله کنیم.

موسوی با اعلام این خبر که قصد دارد در قهرمانی جهان حاضر نشود، افزود: همیشه تمام تلاشم را کردم و کم‌کاری نکردم. من سید موسوی کوچک خانواده والیبال هستم و امیدوارم تیم ملی دچار حاشیه نشود. ولی اینجا دارد سیاسی‌کاری می‌شود که نمی‌پسندم. نمی‌گویم خداحافظی من دائمی است. اگر شرایط مساعد باشد و احتراممان حفظ شود باز هم برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. اما امروز بابت لیگ ملت‌ها به بچه‌ها ۱۸ میلیون پاداش دادند! حقوق چند ماه یک کارگر زحمتکش از این بیشتر است.