پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تمرین تیم ملی والیبال مردان عصر امروز پنجشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. میلاد عبادی‌پور در پایان تمرین امروز در خصوص بازگشت سید محمد موسوی به تیم ملی گفت: موسوی پیشکسوت همه ماست. زمانی هم که سعید معروف تیم ملی بود، موسوی کاپیتان دوم ما بود. در واقع من لطفی نکردم و کاپیتانی را به او اهدا نکردم.

وی در خصوص انتقادات موسوی افزود: من قبل از این هیچ موقع در مورد امکانات فدراسیون حرف نزده بودم، چون این امکانات هیچ‌وقت کامل نبوده است. صحبت‌های موسوی کاملا درست است. ما دو ماه دور از خانواده در اردو و تمرینات بودیم، اما فقط ۱۸ میلیون به ما پاداش دادند که اگر نمی‌دادند بهتر بود. شخصیت و حق بازیکنان تیم ملی که دو ماه تحت فشار و بدون پزشک و ماساژور مسابقه دادند بیش از این مبلغ است.

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: ما حتی اتاق پزشک هم نداریم و باید از جیب خودمان مکمل غذایی بگیریم. در جلسه‌ای که با فدراسیون جهانی در ایتالیا داشتیم، فیش واریزی پاداش‌های لیگ ملت‌ها به ایران را به ما نشان دادند. اما ما هنوز یک ریال هم از آن پاداش‌ها نگرفتیم. این پاداش حق ماست.

‌ عبادی‌پور در مورد رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان با سایر رقابت‌ها تفاوت زیادی دارد و ما باید از لحاظ جسمی و ذهنی کاملاً آماده باشیم. تا اینجا همه چیز به خوبی پیش رفته است.