به گزارش آریاورزش تیم ملی والیبال لهستان در بازی رده بندی با نتیجه 3-0 ایتالیا را شکست داد و به مقام سوم این دوره از رقابت های لیگ ملتهای والیبال رسید.

بارتوش کورک درباره کسب مدال برنز لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان که در آن لهستان از عنوان قهرمانی دفاع خواهد کرد بیان داشت:

فکر می کنم باید علاوه بر مدال، اسکار هم باید میگرفتم، چون در این تورنمنت خیلی خوب کار نکردم اما در بازی با ایتالیا بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتم و فکر میکنم علاوه بر مدال برنز باید اسکار را هم بگیرم. به همه بچه ها که برای کسب این مدال تلاش کردند تبریک میگویم

وقتی فورنال به جای شلیفکا وارد زمین شد با یک نشانه من حمله را شروع میکردیم. همه کسانی که در زمین حضور داشته و بازیکنان خارج از زمین بودند برای این پیروزی زحمت کشیدند.

در لحظات کلیدی از ضعف حریف استفاده کردیم. گاهی اوقات شما اینطور بازی می کنید و در بازی های مهم پیروز می شوید. این مدال کم چیزی نیست، زیرا ما داریم می‌بریم و نشان می‌دهیم که در اوج هستیم. از سوی دیگر، من از ریکاوری برای بی خوابی هایی که فینال را از دست میدهیم خسته شده ام در قهرمانی جهان دیگر این بیخوابی را نخواهم داشت و پرقدرت برای کسب طلا خواهیم رفت.

اینکه خودمان را تا قهرمانی جهان به آمادگی مجدد برسانیم کار آسانی نخواهد بود. نمیتوانیم تظاهر کنیم که در این تورنمنت خیلی خوب بودیم تیم های دیگر خوب بازی میکردند و حتی بهتر از ما بودند و از نقاط ضعف ما بهترین استفاده را کردند. گاهی بازی با امریکا میشود و انطور میبازیم گاهی مثل بازی با ایتالیا پیروز قاطع میدان هستیم. باید خود را برای رقابت های جهانی در بهترین فرم ممکن برسانیم