به گزارش آریاورزش تیم والیبال لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم کشورمان رفت و توانست 3-2 تیم ایران را شکست دهد. بارتوش کورک این بازی را بازی سخت دیگری با ایران دانست.

بارتوش کورک کاپیتان تیم والیبال لهستان در مورد بازی با ایران بیان داشت:

همه بازیکنان در این بازی به مشکل برخوردند و به لحاظ تیمی بار دیگر زیر بار فشاری رفتیم که تیم ایران بر ما وارد کرد.باید بگویم به تمام معنا خسته هستم. انرژی زیادی به لحاط روانی و جسمی از ما گرفته شد. این بازی هم مانند بازی با گدانسک هم سخت بود و هم جذاب و اینکه بار دیگر با در برخی لحظات اشتباهاتی داشتیم که قابل جبران نبود. فکر میکنم در همه ستها خوب بودیم اما نقطه اوج بازی ما بازی در ست پنجم بود.

باید بگویم در این بازی خیلی خوب کار نکردم و نتوانستم آن طور که میخواستم بازی کنم فقط در لحظات حساس سعی کردم به تیم کمک کنم تا بتوانیم پیروزی را از ان خود کنیم. فکر میکنیم سمنیوک پیشرو همه ما در خط حمله بود و شلیفکا نیز توپهای خوبی را در جریان بازی قرار داد. از همه بازیکنان تشکر میکنم همگی عالی بودند

اینکه در ست چهارم مربی به ما فرصت استراحت داد ریکاوری خوبی برای ما شد. در ست چهارم با سرویس های ریسکی و کار فوق العاده ایران در دفاع اختلاف امتیاز زیادی ایجاد شد که ما قادر به جبران انها نبودیم و خوشحالم که این ست را از بیرون زمین مشاهده کردم تا بتوانم آماده تر برای ست پنجم در زمین حضور داشته باشم.

تیم لهستان با این پیروزی رقیب امریکا در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال شد.