به گزارش آریاورزش فینال رقابت های لیگ ملتهای والیبال بانوان بین دو تیم ایتالیا و برزیل برگزار شد و تیم ایتالیا توانست 3-0 برزیل را شکست داده و برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ ملتها را بالای سر ببرد.

تیم ایتالیا را بازی را بسیار قدرتمندتر از برزیل آغاز کرد و در اجرای حملات با برنامه تر بود. ایتالیایی ها توانستند با دفاع های خوبی که انجام دادند حملات برزیل را به مشکل انداخته و اختلاف امتیازات را زیاد کنند.

در ست دوم با اینکه برزیل به پاس های سرعتی روی آورد اما نتوانست آن را تداوم بخشد و بار دیگر ایتالیا نقشه های انها را خنثی کرد.

در ست سوم برزیل در توپگیری و سرویس بهتر شد و با آمدن کریستینا قطرپاسور جوان خود به زمین امتیازات پایاپای پیش رفت اما در نهایت ایتالیا با یک دفاع به موقع کار را تمام کرد و 3-0 ( 25-23، 25-22، 25-22) پیروز شد تا قهرمان این دوره از رقابت های لیگ ملتهای بانوان شود.

پائولا اگونو در این بازی 21 امتیاز شامل 18 امتیاز از حمله و سه دفاع به دست اورد.

کیسی هم برای برزیل 14 امتیاز شامل 12 حمله، یک دفاه و یک امتیاز سرویس کسب کرد.

سانتارلی در کنار شاگردانش در تیم ملی صربستان به مقام سوم رسیدند
سانتارلی در کنار شاگردانش در تیم ملی صربستان به مقام سوم رسیدند

در بازی رده بندی هم تیم ترکیه با تمام وجود جنگید تا بتواند رتبه سوم را از ان خود کند اما سانتارلی و شاگردانش اجازه گرفتن یک ست را بهم به این تیم ندادند و 3-0 ( 26-24، 25-17، 27-25) شکست دادند تا ترکیه در خانه از گرفتن مدال بازبماند.

کاراکورت در این بازی 14 امتیاز از حمله برای ترکیه و سارا لوزو 19 امتیاز شامل 18 امتیاز از حمله و یک دفاع برای صربستان کسب کردند.