به گزارش آریاورزش، امین اسماعیل‌نژاد پس از پیروزی ۳-۲ ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار کرد: خداراشکر بازی را همان طور که پیش‌بینی کرده بودیم، بردیم. یک هفته تمرین کردیم و طبق آنالیز پیش رفتیم.

او با تأکید بر قدرت تیم لهستان افزود: این تیم جزء قدرت‌های برتر جهان است و رقابت نزدیکی در دیدار با ایران داشت. خداراشکر در ست پنجم توانستیم بازی را به نفع خود تمام کنیم.

قطر پاسور تیم ملی کشورمان در ادامه گفت: بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند، من هم مانند دیگر بازیکنان در حد توانم تلاش کردم تا بهترین خودم باشم. به هر حال مسابقه بالا و پایین دارد و همه سعی دارند نتیجه خوبی برای تیم ایران کسب کنند.

وی در پایان درباره مسابقات پیش روی تیم ملی ایران توضیح داد: امیدوارم در دیدار با ایتالیا با همین قدرت پیش برویم و برنده بازی باشیم تا بتوانیم به فکر مرحله بعد و صعود باشیم.

امین اسماعیل‌نژاد که در این تورنمنت عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته، در امتیاز ۲-۵ ست پنجم مقابل لهستان، پس از وقت استراحت نیکولا گربیچ به خط سرویس رفت و با سرویس‌های عالی که وارد زمین لهستان کرد زمینه ۱۰ امتیاز پیاپی را فراهم کرد و نقش کلیدی در پیروزی ۳ بر ۲ ایران داشت.